Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville denne hjemmeside koste at få lavet?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino folk
Jeg overvejer at lave en blog side med lidt ekstra tilbehør fx det knap så originale compare prices osv.
Men jeg har ingen erfaring med at lave hjemmesider så ville derfor hører jer derude som har forstand på dette. Hvad
sådan noget ca. ville kunne koste mig at få andre til at lave.
Hjemmesiden skal først og fremmest være noget som for mig er nemt at redigere og rette til efterfølgende med flere menuer osv.

Skal indeholde

Blog system med mulighed for at skrive kommentar
Compare prices system som automatisk opdatere priserne
Søgemaskine over hjemmesidens egne nyheder.
Skrive artikler med muligt tag funktion så artiklen automatisk ryger i den givne ''tag'' mappe hvis i forstår? med mulighed for at skrive kommentar
Debat forum med login system
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:57

Hej Kingoman..

Det du ønsker kan sagtens laves i wordpress..

Men hvad mener du med "søgemaskine" over hjemmesidens egne nyheder?

compare prices som automatisk opdaterer priserne kan klares med Lars' plugin.. affiliateplug.in

og Debatforum kan også laves i wordpress :)

Tag kan også laves i wordpress..

så alt i alt behøver det ikke være sindssyg dyrt..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 18:18

Med søsgemaskine over hjemmesiden menes der at jeg fx søger på ''samsung galaxy'' finder den artikler/nyheder som JEG har skrevet hvor at ordene ''samsung galaxzy'' indgår, altså ikke på worldwideweb. Men tak for hjælpen jeg vil kigge på det men er da glad for du siger at hvis det var ville det ikke blive så dyrt.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:29

okay, det er sådan set nemt nok at lave.. det er faktisk bare at aktivere det i wordpress..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 30. May 11
Skrevet kl. 18:30

Hvad skal jeg så egentlig bruge for at kunne benytte mig af wordpress har et domæne hos one.com og har nu hentet wordpress, men jeg mangler vel et eller andet hp-program?

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 38
Fra  NovoStyle Skrevet kl. 10:24

Hvis du søger på youtube, er der en helt masse videoer omkring opsætning af blog osv i Wordpress. De har nogle guides hvor du lære det du lige skal bruge indtil videre. Der er videoer hvor du kan se hvordan du får og bruger wordpress. Det er nu meget enkelt ;-)!

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:26

Hej Kingoman

Jeg ville kontakte www.spreadsite.dk og høre, hvad de kunne tilbyde. De er i hvert fald billige.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:34

fb9:

Jeg ville kontakte www.spreadsite.dk og høre, hvad de kunne tilbyde. De er i hvert fald billige.

Har du nogen relation til spreadsite? Det er 3. korte indlæg på få dage du anbefaler dem. Det er naturligvis fedt hvis du har haft en god oplevelse hos dem, men har du relation til dem så vil det være godt at komme ud af busken.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:36

Jeg er her blot for at hjælpe

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:08

Hej Fb9

Dejligt du er her for at hjælpe :)

Jeg har netop kigget på Spreadsite.dk og prisen virker billigt, har du evt. nogle links til de sider duhar fået lavet hos dem ?

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)