|
Hej Jeg så lige på Billetnet, at i morgen starter der billetsalg til foredrag med supercoachen Anthony Robbins. Det skal foregå i Kbh og Århus til november, mon man har nok i sparegrisen, til at købe en billet til dette? ![]() Forsat god dag.. M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
Anthony Robbins til Kbh og Århus i november 07
|
Kan være at vi skal lave en aminotur? Det er selvfølgelig i den dyre ende. Men mon ikke vi kan samle nogle stykker her inde fra som skal af sted? Mvh |
|
Der er ikke noget link, det står bare på deres forside... |
|
Hej igen Man kan først købe billet fra i morgen tirsdag, der er et billede/tekst med ham ude i højre side på billetnet.dk ![]() Spændende blir det, og lærerigt.. M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
|
|
|
Hej igen Nu er der så mulighed for billetkøb. De starter ved 1495 kr. og ender på 3750 kr. så sommerisen er i fare her .Tjek denne:http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=ANTHONY%20ROBBINS God dag M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
|
Hej igen igen Jeg vil bare lige sige, at der i dagens Berlingske Tidende er en stor artikel om mr. Robbins, god sommerlæsning ![]() Forsat god sommerdag - det ligner det da. M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
|
Jeg skal helt sikkert ind og opleve Tony i Århus, men er der nogle, som er med på at mødes der? Er lige begyndt på hans bog "Råd fra en ven" ![]() |
|
Jeg var på hans 4 dages seminar i London sidste år. Han holdte foredrag 3 af dagene fra ca 10 morgen til 22/23 om aften. Ikke et eneste øhh kom der over hans læber. Der var 2 spisepauser om dagen, ellers var det bare fuld knald der ud af. Vi var vel at mærke 10.000 i hallen. Han har været en kæmpe inspiration for mig og jeg har fået utrolige værktøjer med fra det seminar.(især som iværksætter) Så jeg kan kun anbefale at man tage med. Tror også selv jeg gør det, bare for at genopleve ham. |
Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com
Bliv gratis medlem

.