Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du betale for et godt råd?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du finde på at betale for at få et godt råd/system?

I denne sammenhæng tænker jeg i form af personlig udvikling, salgsteknikker, ledelse, netværke mm.

En gang om ugen ville du have muligheden for at få nogle særligt gode informationer, systemer, teknikker der kan hjælpe dig overalt i erhvervslivet. Denne mulighed bliver leveret pr. email og koster dig kun 10kr. - Så hvis du ikke er tilfreds, kan du jo bare lade være med at købe det igen.

Tager du derimod og anvender de råd du modtager, kan jeg love dig de kan give dig store positive tæsk som aldrig før. :)

Der vil formentlig være nogle råd du har fået/hørt før fra tid til anden, men det er jo ikke sikkert alle andre har det.

Glæder mig til at høre jeres mening :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:04

Det kunne jeg godt finde på, hvis rådgiveren har udrettet ting, som jeg har respekt for - underforstået, at hvis jeg ikke har en velbegrundet respekt, så kunne jeg ikke drømme om det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16

jeg tror der er gode muligheder især vis du kan give gode og informative råd og en god viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:45

Nicolai Hansen:
Tager du derimod og anvender de råd du modtager, kan jeg love dig de kan give dig store positive tæsk som aldrig før. :)

Av, hvor er din pris lav! Prissæt ud fra den værdi du giver, ikke på baggrund af det input (tid/administration etc.) du lægger i det. Det lyder jo som om dit produkt er godt, så sæt prisen efter det.

Ikke nok med at du ikke vil komme til at tjene specielt godt på dit produkt, kan det også vise sig at have den effekt at du skræmmer potentielle kunder væk med din discount-pris ("Hvis prisen er så lav, så er produktet sikkert heller ikke særlig godt, så jeg springer over").

Hvis du gerne vil være sikker på at du leverer dine kunder værdi for pengene, så tilbyd dem en 100% tilfredshedsgaranti, hvor du giver pengene tilbage, hvis kunden ikke føler/kan se værdien i dit produkt.

Glæder mig til at se det i aktion Smile

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et godt råd ville være at starte med at give information væk gratis,

for derefter at oprette noget betalt/membership agtigt, der er ingen

der vil betale for at få information af nogle de ikke kender / eller har fået

gode råd/hjælp af før.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:18

Hvis du kan fremvise en "track record" der sparker mås, så ville det da måske have interesse. Men ved en prissætning på 10 kroner så er jeg allerede stået af, jeg kan ikke forestille mig, at gode råd - som jeg kan bruge til noget, kan købes for en 10'er. Man får som regel, hvad man betaler for og 10 kroners råd tvivler jeg på er mere end 10 kroner værd.

Har du evner indenfor rådgivning, så tror du får væsentlig mere ud af, at rådgive enkelte virksomheder og personer, end at sælge råd for en 10'er.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:26

Prisen er på et niveau hvor jeg ikke ville tro på at jeg fik noget udbytte, ud over at spilde tiden.
Jeg tror at du skal være meget mere specifik i beskrivelsen af udbyttet.
Nogle referencer fra tidligere kunder vil være meget værd.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)