Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress database error HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_related_cache' doesn't exist]
select max(ID) as max_id from wp_yarpp_related_cache where reference_ID = 72

WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_related_cache' doesn't exist]
select distinct ID from wp_yarpp_related_cache where reference_ID = 72 and ID != 0

WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_keyword_cache' doesn't exist]
select body, title from wp_yarpp_keyword_cache where ID = 72

WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_keyword_cache' doesn't exist]
insert into wp_yarpp_keyword_cache (ID,body,title) values (72,'test ','test ') on duplicate key update date = now(), body = 'test ', title = 'test '

insert into wp_yarpp_related_cache (reference_ID,ID,score) (SELECT 72 as reference_ID, ID, ROUND(0 + (MATCH (post_content) AGAINST ('test')) * 1 + (MATCH (post_title) AGAINST ('test')) * 1 + count(distinct if( terms.term_taxonomy_id in (1), terms.term_taxonomy_id, null )) * 1 + (1 = 0) * 1,1) as score from wp_posts left join wp_term_relationships as terms on ( terms.object_id = wp_posts.ID ) where post_status in ( 'publish', 'static' ) and ID != '72' and post_date <= '2012-09-01 16:27:19' and post_password ='' and post_type = 'post' group by ID having score >= 5.00 and ID != 0 and bit_or(terms.term_taxonomy_id in (0)) = 0 order by score desc limit 5) union (SELECT 72 as reference_ID, ID, ROUND(0 + (MATCH (post_content) AGAINST ('test')) * 1 + (MATCH (post_title) AGAINST ('test')) * 1 + count(distinct if( terms.term_taxonomy_id in (1), terms.term_taxonomy_id, null )) * 1 + (1 = 0) * 1,1) as score from wp_posts left join wp_term_relationships as terms on ( terms.object_id = wp_posts.ID ) where post_status in ( 'publish', 'static' ) and ID != '72' and post_date <= '2012-09-01 16:27:19' and post_password ='' and post_type = 'page' group by ID having score >= 5.00 and ID != 0 and bit_or(terms.term_taxonomy_id in (0)) = 0 order by score desc limit 5) on duplicate key update date = now()

select distinct ID from wp_yarpp_related_cache where reference_ID = 72 and ID != 0

SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS wp_posts.*, yarpp.score FROM wp_posts join wp_yarpp_related_cache as yarpp on wp_posts.ID = yarpp.ID WHERE 1=1 AND yarpp.score >= 5 and yarpp.reference_ID = 72 AND wp_posts.post_type IN ('post') ORDER BY yarpp.score DESC limit 5

hvordan fixer man så det? det viser den hvis men prøver at se en af mine post hvad skal jeg gøre??

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:09
Prøv at slå det plugin fra, der hedder Yarpp (Yet Another Related Posts Plugin).

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 21:22

Mange tak for hjælpen jeg sætter pris på det :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:38

Så lidt, Kevin.

Håber det løste dit problem.

Dog mangler du jo så det med relaterede links under dine "Posts". Jeg ved ikke hvorfor det plugin gav dig problemer, da det ellers er et anerkendt et -  så vidt jeg har læst. Mit gæt er at du har et andet plugin, der gør at der er problemer sammen med YARPP. Alternativt kan du prøve at slette YARPP helt og dernæst forsøge at installere den igen.

Hvis det giver problemer igen, kan jeg foreslå den her, som virker fint for mig:
http://wordpress.org/extend/plugins/related-posts-via-taxonomies/ 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 00:18

ok det vil jeg se om det hjælper men tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)