WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_related_cache' doesn't exist] WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_related_cache' doesn't exist] WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_keyword_cache' doesn't exist] WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_keyword_cache' doesn't exist] WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_related_cache' doesn't exist] WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_related_cache' doesn't exist] WordPress database error: [Table 'web122-a-wo-178.wp_yarpp_related_cache' doesn't exist] hvordan fixer man så det? det viser den hvis men prøver at se en af mine post hvad skal jeg gøre?? |
WordPress database error HJÆLP!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Sparetips på Sparefeber.dk
Så lidt, Kevin. Håber det løste dit problem. Dog mangler du jo så det med relaterede links under dine "Posts". Jeg ved ikke hvorfor det plugin gav dig problemer, da det ellers er et anerkendt et - så vidt jeg har læst. Mit gæt er at du har et andet plugin, der gør at der er problemer sammen med YARPP. Alternativt kan du prøve at slette YARPP helt og dernæst forsøge at installere den igen. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)