Hejsa Jeg søger tilbud på at få lavet en webside i samme kategori som www.anmeld-haandvaerker.dk og www.godhaandvaerker.dk. Der skal til gengæld ikke anmeldes håndværkere, men terapeuter inden for alt fra psykologer og psykoterapeuter til mere alternative metoder. Meningen er at lave et forsøg på at få ryddet op i det grå marked for terapi som eksisterer idag, ved at folk kan gå ind og ligge udtalelser og dele erfaringer om diverse terapeuter, så man kan få skilt skidt fra kanel Hvad vil det cirka kræve og koste at lave sådan en side? Er der nogen som mener de vil kunne klare dette projekt? så skriv endelig her eller til min mail jm@ivaerksaetter-pr.dk Yderligere oplysninger gives gerne, så spørg bare. Med venlig hilsen Jean-Michel Clemmensen |
Webdesigner søges til webside
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Hvis du er villig til selv at gøre lidt forarbejde, så skal jeg tilgengænd gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig på plads.. Smid mig en uddybende mail med de tanker du har gjort dig om hvad siden skal kunne. Så vender jeg tilbage til dig med respons i første omgang. Når så detaljerne er gennemtænkt giver jeg dig et tilbud.. Charly@ceravista.com Mvh |
Nu når du alligevel er ved at skrive en beskrivelse til Tyllesen, må du meget gerne smide denne videre til info@inmoto.dk- så skal vi fra InMoto Reklamebureau gerne tage et kig, og komme med noget respons på din opgave :). Fortsat god dag herfra. |
Hej Charly og Brian Tak for jeres respons, jeg har sendt en mail til jer begge to med beskrivelse af projektet. Hvis der er andre der vil byde ind er i også meget velkommen, og jeg skal sende en beskrivelse af projektet til jer også. Mange tak. Jean-Michel Clemmensen |
Jeg er igang med en ny version af Anbefaling af din Køreskole på dumpeprocent.dk, som er meget i samme boldgade. Derfor kan jeg sikkert slå to fluer med et smæk. Levering vil dog først kunne være ultimo september. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej Cygnet Er også interesseret i et tilbud fra dig. Var inde og kigge på den side du omtaler, den virker interessant. Ultimo september er skam fint. Hvis jeg må få din mail adresse kan jeg også sende en beskrivelse til dig. Med venlig hilsen Jean-Michel Clememnsen |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hej Jean Michael. Du skal også være meget velkommen til at sende din beskrivelse til mig. |
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
Hej Jean-Michel Du må gerne sende en beskrivelse til faran@uniqo.dk Vi kan lave dette projekt for dig til en konkurrencedygtig pris og hurtigt. Med venlig Hilsen Faran Mahmood Uniqo Systems (+45) 6062 7720 |
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)