Nordea til nordea altid samme dag (i praksis inden for minutter) nordea til andre danske banker, i alle fald de større, pengene hos modtager hverdagen efter, Nordea udlandet med swift/iban, generelt 2 bankdage, men er den kørt fra mig om morgenen, så generelt en bankdag. Nordea til Ki na eller USA generelt 3 dage, og dette alt sammen helt fast uden undtagelse for mig, over pænt antal transaktioner. Det finder jeg ok, men vist har bankerne ofte en rentedag eller to ud af idet. Det er jo bare den gamle diskussion, tjener bankerne for meget? Nej de tjener faktisk desværre for lidt og en del er i vanskeligheder og storbanker i Europa har det også svært. Jamen, er det ikke på dårligt drift og tåbelige udlån de taber? Jo til dels, men det gælder så over en ret bred front og så skulle 90% af bankerne gøre forkert, og det er ikke sandsynligt når der hersker konkurrence Venlig hilsen
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er jo bare den gamle diskussion, tjener bankerne for meget? Nej de tjener faktisk desværre for lidt og en del er i vanskeligheder og storbanker i Europa har det også svært. Jamen, er det ikke på dårligt drift og tåbelige udlån de taber? Jo til dels, men det gælder så over en ret bred front og så skulle 90% af bankerne gøre forkert, og det er ikke sandsynligt når der hersker konkurrence