Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem vil være min sponsor?? sign mig up please

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

utg+1:

Jeg har læst en masse af Robert Kiyosaki, det er også hans bøger og video der har vagt min interesse for network marketing, dermed ikke sagt han er eneste grund.

Jeg var slet ikke klar over min profil ikke kan modtage beskeder, min fejl.

At give det chance, det var muligvis et dårligt ord valg ja, jeg er 100% klar over det kræver hårdt arbejde, og at man skal igennem en masse modgang, sådan tror jeg det er med det meste, hvis man skal opnå succes, intet kommer af sig selv, og hvis man tror det, eller hurtigt giver op, så er det nok nemmere at have fokus på at passe sit 7-16 job, og være glad og tilfreds med det. hvilket i min verden er helt ok, man kan sagtens være lykkelig alligevel, livskvalitet er jo individuel.

Grunden til denne tråd, var ikke at skabe en salgstråd, men mere for at blive gjort opmærksom på hvilke forretninger folk arbejder med, og gøre opmærksom på at jeg er meget åben for at kigge på det, med andre ord, jeg vil gerne præsenteres for muligheder. Jeg kender åbenbart ikke nogen som er gået i gang med network marketing, og som har inviteret mig til en præsentation af deres forretning.

Nu vil jeg forsøge at få åbnet min bruger. Jeg giver gerne information, hvad vil i gerne vide? Jeg kan kort sige at jeg er 30 år bor i Lyngby. Til slut vil jeg sige tak til alle jer der allerede har skrevet i tråden her, jeg kigger interesseret på alle jeres svar og vender tilbage til jer alle.

//Anders

Hej igen Anders

Hehe, jeg regnede nu også med at du var klar til det hårde arbejde, men jeg skrev det også af en anden grund, nemlig at ordvalg på skrift alt for let kan mistolkes, skriftlig kommunikation er et elendigt redskab til MLM (i mine øjne). 

Kiyosaki er for sej, var til mindset møde i Oslo i weekenden med min mentor, som gav en ide til min "elevator" tale hvor Robert er en del af. Helt enig omkring de "almindelige lønnede", vi kan jo ikke alle være selvstændige og drømme om at have mere tid og flere penge Cool. Grunden til jeg i øvrigt også nævner Robert og Donald, er bl.a. fordi de snakker om teamet der står bag dig, og det er lidt svært at vurdere kemien og hvordan man passer ind i teamet. 

Mht. salgstråden, så er det nu også mere de forskellige svar der kommer...Jeg er da sikker på at vi alle herinde ville være friske på at tage den personlige dialog med dig og finde ud af om vi kan hjælpe dig og selvfølgelig om kemien er i orden. Så fat telefonen og ring til dem af os herinde som du har lyst til at tage en dialog med, og kom ud og se en eller flere præsentationer.

Morten....No for din "seriøse" snak, der findes ekstremt mange seriøse firmaer, jeg ved at jeg arbejder med et seriøst firma, men kan med lethed nævne mange andre. Og jeg syntes det er lidt dårlig stil og giver et forkert fokus. 

Dbh. Martin (tlf.: 5353 9321)

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan er det jeg åbner op for private beskeder?

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Andre der kan hjælpe med det spørgsmål, om hvordan man tillader at få privatbeskeder, kan heller ikke selv lige finde den funktion, hvor privatbesker skal aktiveres.. Anders prøv at sende mig en PM så kan jeg måske svare på den?

Håber i alle få en god dag..

Mvh

Jacob
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 09:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders,

Hvor i landet bor du?

Send evt. en PB til mig via min profil med dit telefonnr. så giver jeg dig lige et kald.

Det er meget nemmere over telefonen - hvis du vil være en del af det hurtigst voksende firma i Norden (alene i denne uge er aktiekursen steget 104%).

Mhv.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders, mht. private beskeder så kan det være du har adblocker på. Den skal deaktiveres på Amino

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Michael Boenstedt:

Hej Anders,

Hvor i landet bor du?

Mhv.

Michael

Ahh, så viser du vist at du ikke har læst hele tråden Indifferent Og så ser man en har givet dig 5 stjerner...lol...Når vi både snakker "problem" med PM og hvor han er fra, så er det altså lidt for plat at du får en 5'er, så den har jeg trukket ned med 1 stjerne. Givet med et smil...ved godt de ikke betyder en skid, men det er for misvisende.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

Anders bor i Lyngby, læser du ikke hvad han skriver? : )
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 09:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha - ja, det er ikke nemt når man sidder med en potentiel kunde i røret og samtidig prøver at svare på en tråd Big Smile

Beklager.

Michael

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt læste jeg ikke hele tråden, men kun hans indledende indlæg, hvor der IKKE står hvor han kommer fra.

Men ja, jeg skulle nok have læst det hele inden jeg svarede ham.

Michael

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke får aktiveret PB kan du også bare give mig et kald på tlf. 32 110 220

Andre interesserede er også velkomne.

Mvh.

Michael

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)