Jeg vil også gerne sende en anbefaling afsted af Meebox. Super stabilt og god service! |
Jeg har prøvet både one.com samt surftown, og jeg synes generelt surftown er lidt bedre, i hvert fald til større hjemmesider.
Jeg vil også gerne sende en anbefaling afsted af Meebox. Super stabilt og god service! |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Jeg har prøvet både one.com samt surftown, og jeg synes generelt surftown er lidt bedre, i hvert fald til større hjemmesider. |
SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.
skal du bruge php og mysql hvilket lyder til du skal er webhosting.dk klart at anbefale, eneste sted i verden hvor du selv kan bestemme php og mysql versioner og de har markant færre kunder per server end eksempelvis meebox som har temmeligt mange kunder per server. Op til dig om du vil have noget der virker eller vil spilde din tid med ting der kører langsomt. brugt dem i over 10 år og det spiller max.
|
man kan jo så undre sig over hvorfor dit nuvomedia.dk ligger hos en anden udbyder :-) |
min side stripdanmark den ligger samme med 43 domæner det kan man ikke sige er mange domæner , så det er ikke korrekt de ligger mange domæner webhoteller per server meebox.net http://netnationen.dk/stripdanmark.dk/ , får man egen server per domæne hos webhosting for det er ikke mange domæner der ligger hos meebox,net på hver server |
nu ligger det domæne ligeledes på en server til 100 kr per md og ikke en af dem der er mange på (endnu). Er nu 48 .dk der ligger på den iflg. mine kilder og ikke 43, men lad det nu ligge :-) |
der er meget man kan undre sig over og ikke , måske har andre domæner og webhoteller for ikke alle har kun et domæne og et webhotel , det tvivler jeg ikke han altså mere end 1 domæne og et webhotel |
Husk nu netnationen kun tæller .dk domæner :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
jeg er ikke sikker på hvad du mener men som du skriver forstår jeg der er flere domæner hos webhostning.dk , jeg kan i hvert fald klart anbefale meebox.net super billige pris og en super service |
om de tæller et par stykker mindre fra eller til , jeg set flere hos andre udbyder der ligger plus 1000 domæner per server og det var kun dk domæner |