Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler kunder

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil bare lige fortælle, at det kun tog PBS tre uger, at få min dankort-aftalte lavet, så det var da en god oplevelse!
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Virkelig spændende marked du har fat i. Jeg har allerede forelsket mig i Le Klint lampen som jeg stærkt overvejer at købe til vores ny åbnet kontormiljø Duckyard.dk - er det muligt at se et nærbillede af de omtalte buller eller komme forbi og se den (skal til lyngby i morgen)

 

Jeg ville tage at komme væk fra den Mamut løsning så hurtigt som muligt, hellere idag end i morgen. Det er specielt med hensyn til seo, som er en af de ting du virkelig kan hente salg på med de priser du køre.

 

Hvis du vil rykke med din løsning, så har en en auktion kørende på Amino Outlet med et design af en Dandomain shop - måske kunne det friste.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pi,
Jeg tror, at det kunne være en god idé at vælge internationale kortløsninger foruden dankort. Vil tro, at en del af dine kunder bruger visa, mastercard osv. Tag nu Kristian for eksempel, som har forelsket sig i LeKlint lampen til sit kontor. Medmidre han kaster en firmacheck efter dig, så har han garanteret et firma mastercard han gerne vil bruge .

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian

Tak for din interesse og dit indlæg!

Mht mamutløsningen har jeg lige talt med en seo ekspert og du har jo fuldstændig ret. Alene det, at der bruges rammer, er helt ude i skoven. Jeg føler mig noget snydt af mamut, og de har med garanti mig i røret kl 9 imorgen tidlig!

Mht. til Le Klint lampen så glæder din interesse mig, men desværre har vi opbygget vores forretning kun med netsalg og ingen besøg på vores fysiske adresse, da vi (endnu) ikke har lokaler til dette. Det er selvfølgeligt ærgeligt da du lige skal til Lyngby i morgen, men vi må være konsekvente i tilfælde af at andre skulle læse linket og også gerne ville på besøg. Håber på din forståelse. Du er naturligvis velkommen til at foretage en bestilling, og kan som det fremgår på siden altid returnere inden 14 dage. Det gør det lidt mere omstændigt beklageligt nok, men jeg kan selvfølgelig stå inde for, at det er en flot lampe!

 

De venligste hilsner

Pi

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Kristian.

Jeg overså, at du kunne være interesseret i nærbilleder af lampens skavanker. Skriv/send mig din e-mail, og så sender jeg dig nogle billeder.

 


 

Venligst

Pi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Under leveringsbetingelser skriver du: "Vi tager forbehold for leveringssvigt og trykfejl."

Jeg tror at en del vil være utryg ved dette i det det lyder som om du afskriver dig ansvaret hvis varen ikke når frem.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pi.



En anden ting jeg lagde mærke til, på din side var at menuen er enormt
rodet (jeg skal ikke tale for højt hér), men når jeg skimmede ned over
den så jeg "Belysning", "Designtilbehør" og så "Giv et gavekort"... og
så stopper jeg - så tror jeg kun der er de to muligheder - belyning og
designtilbehør... for mange webshops har 10 punkter nederst med
leveringsbetingelser og lign., så jeg orker ikke engang at læse videre.


Måske burde du have alle dine varer/mærker i toppen og så gavekort helt nede ved handelsbetingelser og kontakt osv?



Derudover synes jeg at det kunne være meget fedt, hvis der var mulighed
for at se alle - eksempelvis - lamper samlet, i stedet for kun opdelt i
mærker.



Ellers er det en fin lille shop og jeg ønsker dig al held og lykke med den  :-)






Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for jeres tilbagemeldinginger!

God pointe med menuen, den har jeg allerede ændret.

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pi

 

Nu kender jeg ikke meget til kunst, men er der ikke mange som leder efter et specifikt produkt, en sofa, bestik osv. frem for at søge på navnet??? Du kunne måske få indført en alternativ menu der viste tingene efter emnetype frem for designer/producent...

 

Jeg har tidligere tænkt det samme om en anden shop. De solgte hårpleje, og listede producenternes navne, men hvis jeg kom ind i sådan en shop var det jo for at finde f.eks. shampo. I dette tilfælde skulle jeg så gå igennem alle 20 producenter af shampo for at finde den der var bedst/billigst??

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal næsten også lige flytte "Designerne" ned under fx "Giv et gavekort", så det ikke står midt i kategorierne.

Og jeg vil give DanB helt ret i det med at kunne vælge fx "Lamper". Har selv prøvet den med shampoo og det opgiver man rimelig hurtigt.

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)