Hej Jeg har netop opstartet en web-butik, hvor jeg sælger nye og brugte designermøbler og tilbehør. Jeg mener bestemt der er et marked for det, især da jeg sælger dem meget billigt (lige nok til at det ikke er en underskudsforretning). Jeg har ikke haft nogler kunder endnu, og det siger måske sig selv, da jeg kun har været på google med adwords i godt en uge. Der er ca. 50 klik på min annonce på nuværende tidspunkt. Jeg ved godt, at jeg skal være meget tålmodig, men jeg kunne godt bruge noget feedback på, hvordan, der rent faktisk kommer kunder i butikken. Jeg tænker mhp. selve sitet, skræmmer det kunderne væk? Hvad skal jeg stille op med markedsføring? Og andre ting der kan hjælpe kunder til butikken. Det er første gang jeg har opstartet eget firma, og jeg er så bidt af det, at jeg kunne blive ved for evigt ![]() Det er smadderskægt, og hvis jeg kunne, ville jeg knokle 24/7. Nå men mit site har adresen: www.designerluxe.dk Jeg bruger mamuts program til min web løsning, og det er lidt begrænset hvad man kan gøre ved layoutet på siden, så det ser måske ikke så top tunet ud. Jeg ville blive super glad, hvis nogle af jer ville tjekke mit site og melde tilbage. På forhånd tak! |
Hej
Var lige inde og kigge...
Brugervenligheden er vel udemærket, men udvalget i antal produkter er ikke så stort.