Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler kunder

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har netop opstartet en web-butik, hvor jeg sælger nye og brugte designermøbler og tilbehør. Jeg mener bestemt der er et marked for det, især da jeg sælger dem meget billigt (lige nok til at det ikke er en underskudsforretning). Jeg har ikke haft nogler kunder endnu, og det siger måske sig selv, da jeg kun har været på google med adwords i godt en uge. Der er ca. 50 klik på min annonce på nuværende tidspunkt. Jeg ved godt, at jeg skal være meget tålmodig, men jeg kunne godt bruge noget feedback på, hvordan, der rent faktisk kommer kunder i butikken. Jeg tænker mhp. selve sitet, skræmmer det kunderne væk? Hvad skal jeg stille op med markedsføring? Og andre ting der kan hjælpe kunder til butikken.

Det er første gang jeg har opstartet eget firma, og jeg er så bidt af det, at jeg kunne blive ved for evigt .

Det er smadderskægt, og hvis jeg kunne, ville jeg knokle 24/7.

Nå men mit site har adresen: www.designerluxe.dk

Jeg bruger mamuts program til min web løsning, og det er lidt begrænset hvad man kan gøre ved layoutet på siden, så det ser måske ikke så top tunet ud.

Jeg ville blive super glad, hvis nogle af jer ville tjekke mit site og melde tilbage.

På forhånd tak!

Fra 8900
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Var lige inde og kigge...

 

Brugervenligheden er vel udemærket, men udvalget i antal produkter er ikke så stort.

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret. Det er rigtigt at der ikke er så mange produkter endnu, er omhyggelig med at udvælge dem, og er som sagt lige startet. Men der kommer flere.
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pi.



Jeg synes idéen er rigtig god, og jeg kunne godt finde på, at bestille noget fra dig.



Siden er måske ikke superlækker, men den er pæn og stjæler i hvert fald ikke opmærksomheden fra billederne...  (Mener bare, at en hjemmeside nogen gange godt kan være FOR højtråbende, med mønstre og farver osv.) ...ved godt, at jeg ikke skal spille smart, da min egen er en anelse kedelig og hjemmegjort...  



Jeg ville nok holde mig til én skrifttype i stedet for at blande. Det giver nok et lidt mere "clean" indtryk.



Glæder mig til at se flere varer.



 



Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pi

 

Med hensyn til søgemaskineoptimering halter din side desværre meget - og gør du dig forhåbninger om at få andre besøgende end dem fra adwords - så er du nød til at lave flere ændringer.

 

Det er lidt for omfattende at skrive alle manglerne men især dine titellinier og menuer halter noget ... de produkter du vil findes på skal indgå i titellinier - h1-overskrifter og tekstmenuer ...

 

Drømmer du om en stor omsætning er det vejen frem :)

 

God søndag - og forsat god iværksætterlyst

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mira og Karsten

Tusind tak for jeres hurtige og konstruktive tilbagemeldinger! Hvor er det bare et godt site det her amino.

 

Jeg har selv tænkt de samme tanker som dig Mira mht skriften og layoutet, og har faktisk ændret skriften til kun at være een fond nu . Dejligt at høre at du synes om ideen. Jeg bruger absolut mest tid på at finde produkter, og jeg lover, at der snart er flere  

 

Jeg tænkte nok, at der skulle nogle ændringer til for at søgeoptimere, men jeg forstår dog ikke helt hvad og hvordan jeg ændrer. Jeg er selvsagt nybegynder i al det der html.

Selvfølgelig vil det være meget omfattende at gennemgå, men hvis nogen har tid og overskud til at forklare lidt på et tidspunkt, ville jeg sætte umådelig meget pris på dette. Eller måske henvise til et sted hvor jeg ville kunne finde ud af det..

 

De venligste hilsner

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Det er en fin side og jeg kan umiddelbart kun finde 2 ting at kommentere på..

 

Ved mange af billederne står der "originalbilleder under udarbejdelse".. Vil det sige, at det ikke er de rigtige ting der er på billedet eller at det ikke er billeder fra producenten eller hvad mener du med det?

 

Den anden ting er, at når det er brugte ting, som der kan være ridser/buler i, og som kan returneres i samme stand inden for 14 dage, hvis jeg ikke er tilfreds - Hvordan kan jeg så sikre mig, at jeg kan bevise, at genstanden er i samme stand - Får jeg feks billeder tilsendt at lampen, hvor man kan se hvilke fejl varen har og hvad gør jeg, hvis den får ridser under transporten (postdanmark er ikke altid god ved tingene). Det vil være nogen af de bekymringer jeg ville have, ved at købe brugt over nettet.. Men det vil kunne afhjælpes hvis jeg fx kunne se billeder af de fejl, der var på varen, før jeg fik den tilsendt.

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror en anden vigtig ting er at du ikke har Dankort betaling hvilket nok går meget stærkt ud over dit salg. Jeg så godt at du skrev at det kommer så det må jo vente indtil da.

 

F.eks. de 2 Global knive du har dem vil jeg da have købt lige med det sammen hvis jeg kunne have betalt med Dankort, jeg gider ikke at logge ind på min bank og så lave en overførsel det irriterer sgu mine fingre :0))

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nina

Tusind tak for dit indlæg! Det er nogle rigtig gode spørgsmål/pointer du har her. Mht til returnering vil jeg tage det under overvejelse, hvordan jeg kan sikre kunder, at de trygt kan handle uden at bekymre sig om standen ved returnering.

Jeg vil lige svare på det første spørgsmål her.

Mht til sætningen originale billeder under udarbejdelse, er det sådan, at vi selv tager billeder af nøjagtigt den genstand vi sælger og ikke kun viser nogle billeder fra producenten. Herved kan man sikre sig, at det man ser på billedet er nøjagtigt det man køber. Når vi skriver, at originalbilleder er under udarbejdelse, er det fordi, vi ikke har fået taget billederne endnu, og derfor bruger producentbillederne midlertidigt.  Selvom der måtte være et uoriginalt producentbilleder, så er det stadig det man ser på billedet, man køber sammenholdt me beskrivelsen. Det kan være at jeg må forklare det lidt bedre på siden .

Endnu en gang tak for indlægget.

Venligste hilsner

Pi

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Trinitron

Det forstår jeg virkelig godt. Jeg bander også pbs langt væk, at det skal tage 10 uger eller måske mere at godkende mig til dankort. Hvis jeg købte en butik nede på hjørnet ville det tage mindre end en uge at få oprettet dankortbetaling. Men sådan er det jo med net-betaling, og jeg er da også glad at sikkerheden er i orden.

Tak for dit indlæg!

Venligste hilsner

Pi

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)