Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-business kontormiljø på Østerbro. DuckYard.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er Københavns nye kontormiljø blevet skabt - og vores mål er at fylde det op med Amino'er der beskæftiger sig med marketing & e-business :-p

Stedet hedder Duckyard og ligger på Østerbro i et hyggeligt brostenskvarter i stueplan - 300 meter fra Søerne & Trianglen. Stedet er på i alt 145 kvm som fordeles på 2 kontorer, et mødelokale, stort køkken & toilet. Der er 6 kontor pladser, og de 3 er på nuværende tidspunkt ledige. Prisen er sat til 3.000 pr. måned, men Amino'er kan leje sig indtil 2.800 som er smerte-punktet i vores budget.

I kan se mange flere billeder og læse mere om stedet på Kontormiljø på Østerbro - Duckyard.dk

Hvis I har nogen spørgsmål så spørg løs her i tråden eller ring til mig på 6130 7560.

Jeg vil også her i tråden løbende rappoterer om projektet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:05
Hej Kristian,

Stort tillykke med lokalerne - Ser rigtig lækkert ud. Også tillykke med navnet, der er godt.

Hvis jeg arbejde lidt mere med mine projekter, ville jeg skynde mig at slå til.

Det ligger nok lidt ude i fremtiden:-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:41
Søndagen gik med at pifte det hele endnu mere op. Billeder blev sat op, mødebord og lys kom på plads - det bliver rigtig godt det her. Og så vil jeg gerne byde Jon Hauge fra Relation House velkommen i andegaarden.

Der er nu to ledige pladser tilbage. En dygtig grafisk designer, tekstforfatter eller fotograf ville passer godt ind i teamet dernede.

Og tak for roserne Nikolaj - du må jo tage at komme igang. Nyt luft og kreative ligesindet mennesker omkring en giver et kæmpe spark.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:18
Relation House er netop flyttet ind i duckyard.dk Kontorfællesskab på Østerbro i København

Det er et super hyggeligt sted og der er fortsat to pladser ledige som jeg kun kan anbefale.

Jeg arbejder som projektkonsulent og er partner i Relation House, som rådgiver om og udvikler IT- og webløsninger via outsourcing. Vi deltager i flere af de aktiviteter som foregår i duckyard.dk. Der vil være rig mulighed for sparring og samarbejde omkring projekter, da duckyard.dk er mere end bare et kontorfællesskab.

Alle interesserede er velkomne til at kontakte mig.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:19
Det ser lækkert ud :)

Måske i lige skal få opdateret hjemmesiden, pt. ser det ud som om i har 6 pladser (3 ledige ) og 7 lejere, enten er der en fejl og ellers sidder i meget tæt
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:11
Hej Martin,

Du har ret, lidt misvisende, men det er rettet til nu.

Så vil jeg lige tilføje at duckyard.dk er blevet fuldt booket nu med 6 friske hoveder.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:36
Tillykke med det.

Må man hører hvem der er flyttet ind, hvis det altså er aminoer?
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:30
Dato: 06-07-2007 22:18:13 Forfatter: Jon Hauge - Relation House Solutions Relation House er netop flyttet ind i duckyard.dk Kontorfællesskab på Østerbro i København

Det er et super hyggeligt sted og der er fortsat to pladser ledige som jeg kun kan anbefale.

Jeg arbejder som projektkonsulent og er partner i Relation House, som rådgiver om og udvikler IT- og webløsninger via outsourcing. Vi deltager i flere af de aktiviteter som foregår i duckyard.dk. Der vil være rig mulighed for sparring og samarbejde omkring projekter, da duckyard.dk er mere end bare et kontorfællesskab.

Alle interesserede er velkomne til at kontakte mig.

Det ser godt ud. Husk at opdatere jeres hjemmeside og så glæder jeg mig til at se kontoret i starten af næste uge :)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)