Vi kan skam godt stå for noget som produktfotografering og har gode partnere. Ofte kommer det meget an på kunden, deres stil og ønsker samt hvad deres budget kan klare og hvad de har lyst til at betale for reklame billeder. Fordi der vil altid være nogen, som har deres eget indtryk af, hvad "sådan noget skal koste". Du kan tage kontakt via hjemmesiden og så kan du få tilsendt referencer? :)
|
NicosiaLonghi.com:deres stil og ønsker samt hvad deres budget kan klare og hvad de har lyst til at betale for reklame billeder. Fordi der vil altid være nogen, som har deres eget indtryk af, hvad "sådan noget skal koste".
Her er jeg ikke enig, jeg anbefaler altid folk at lade være med at oplyse deres budget, for i 9 ud af 10 tilfælde bruger leverandøren det til at tage hele budgettet eller 10% under, hvorved leverandøren måske havde givet et bedre tilbud hvis man ikke havde oplyst budgettet.
Som leverandør kan man egentlig være ligeglad med kundens budget, ens varer koster jo det de koster, så når man henvender sig til en leverandør og siger: jeg skal have lavet 100 packshots, jeg kunne godt tænke mig at der var en spejleffekt og så må de gerne have hvid baggrund så bør leverandøren kunne regne en pris ud fra dette istedet for at spørge om budgettet.
Ikke at jeg siger du gør sådan Nicosia, men det gør 9 ud af 10 andre. Derfor vil jeg stærkt anbefale man unlader at oplyse budgettet i første omgang, man kan jo altid tage den op hvis det prisudspil leverandøren kommer med er for højt.