Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig Social Media ekspert søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger for en kunde en dygtig og erfaren Social Media ekspert. 

Denne person skal være kniv skarp på de sociale medier med hensyn til facebook annoncering og andre sociale platforme.

Derudover men ikke et krav, vil det være et stort plus hvis denne samme person også er erfaren inden for SEM ( Google adwords mv.)

Stillingen er fuldtid og kun den bedste er interessant.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:25

Hvad med et bureau der har flere ressourcer en blot en enkelt person og som sikkert kan klare opgaven langt billigere end en fuldtidsstilling - har det ingen interesse?

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:47

Det vil jeg ikke udelukke kunne have interesse også. Har du nogle kontaktoplysninger, så kan vi tage en dialog omkring mulighederne.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:53

Har sendt dig en besked

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg har kun hørt godt om dem her http://www.amino.dk/kb-marketing og http://thomasbigum.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1000 tak for henvisningen!... :-)

Det muligvis er svært for det utrænede øje at se, så passer dette opslag ikke på min profil.

Betalt markedsføring som en del af push markedsføring er et andet spil, end tilstedeværelse på sociale medier som en del af relationsbaseret markedsføring. Faktisk er de to på mange punkter i diamentral modsætning, dog skal siges, at en kombination bestemt er god.

Her efterspørges en som kan annoncere, og det er blandt mange discipliner, det jeg gør mindst af. Måske SPNX (trådstarter) i det lys, vil korrigere sin efterlysning... for det kan jo være, at det i virkeligheden er det som efterspørges. Fra mine 6ugers kurser for ledige, har jeg sendt flere gode kandidater af sted, som muligvis passer godt til dette... Der skal måske bare lidt flere ord på, om muligt.

@SPNX På denne liste over kurser kan du se hvad man lærer på mit 6ugers kursus i online marketing, og få en idé om det så er folk du måske gerne vil høre fra. Lad mig høre, hvis det er.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)