Hej :) Jeg har forsøgt at sætte min egen avatar ind - den er 80x80, men der vises blot et rødt kryds. Jeg tænkte om den skulle downsizes og lavede den i 45x45, men det hjalp ikke. Kan jeg få noget hjælp? Er der nogen dato på hvornår det nye forum kommer? For der er en del ting jeg synes kunne være bedre herinde, men jeg vil ikke til at lave en liste før det nye forum kommer op. Til orientering tager det cirka 10 minutter at sætte et phpbb forum op: http://www.phpbb.com/ og så har vi noget der virker - så kan det altid udbygges. Med venlig hilsen Mette |
Hvis Du gør det, og det ikke virker, så prøv at uploade dit billede til Image Shack og se om det hjælper. Mht. det nye Amino software, så er der kun én person der ved præcis hvornår der kommer. Hvis det er ønsker til nye funktioner, så kom endelig med dem, i denne kategori. Det samme gælder hvis det er mindre rettelser til fejl på det nuværende software, men er det store rettelser, tror jeg ikke at Du skal spilde din energi på at skrive dem. |
Tak for svaret, men det virker heller ikke - der er heller ingen mening i at forummet skulle kunne se Imageshacks producerede url, når det ikke kan se min egen url. Jamen hele forummet er hmmm...mindre godt...der mangler ikoner til at sætte billeder ind i editoren, skrifttypen er comic sans, som er en børneskrifttype, layoutet er rodet, der kommer ekstra afsnit når man rettere i et indlæg, avatar virker ikke...osv osv - hvorfor vælge et forum der har så mange fejl, når man gratis kan få et forum der virker? |
Du husker at trykke "Yes" ud for punktet: "Brug dit eget billede: Du kan vælge dit eget billede i stedet for en standard avatar."?
Det må Du spørge Thorborg om :) |
|
Årsagen til valg af forum er nu meget enkelt. Det var det eneste Microsoftbasrede forum der var godt søgemaskineoptimeret. At jeg valgte Microsoft er at jeg basisk set er omgivet af den race, så det gør jo den sag lidt nemmere. At Amino er godt søgemaskineoptimeret er en stor årsag til at Amino er blevet så stor som den er. Mht. den fejl du nævner, så har jeg ingen anelse og kan derfor ikke hjælpe dig. Der er indkøbt et fint nyt forumsoftware og vi arbejder lige nu med at lave de scripts der skal flytte alle indlæg fra det gamle til det nye. Dertil arbejder vi på at lægge det nye design på og når de to ting er i orden, så flyttervi skidtet. Der går dog nok en måneds tid, da flere af de implicerede parter har valgt at drukne sig på Roskilde Festivallen, hvem der end forstår det ;-) Dbh Martin |
Dejligt svar Martin - mange tak for det - jeg holder bare sommer og ser frem til det nye så :) Hav en god weekend! Med venlig hilsen Mette |
Jeg opdagede ikke at der stod: Din profil blev ikke rettet og det er sikkert Bill Gates skyld :-) Der er en anden der har valgt navnet før dig og du må derfor tage din tænkehat på og finde et nyt navn. Men det er sikkert derfor - den tror jeg er ved at oprette en ny profil med samme navn, selvom jeg blot vil ændre billedet... |
Ret dit navn til eks. MetteNY og sæt så billedesignaturen ind. Når den er opdateret, og billedet er kommet på, retter Du dit navn tilbage. |
Det virkede, men det ser ud som om jeg stadig ikke kan hedde Mette, men nu ser vi når dette indlæg er postet... Tusind tak for hjælpen :) |