Jeg har et spørgsmål vedrørende at overtage et .dk domæne.
Er det lovligt for en anden person at oprette en side som min der er bygget op på præcis samme måde i samme theme. Ikke samme indhold, men samme emne(søgeord). Domænet har samme søgeord i det(.dk), men ikke ens.
Er det lovligt for en anden person at oprette en side som min der er bygget op på præcis samme måde i samme theme. Ikke samme indhold, men samme emne(søgeord). Domænet har samme søgeord i det(.dk), men ikke ens.
Hvilke regler er der for dette?
Hvis det er et wordpress theme du har købt eller downloaded. Så ja det må han gerne :)
//
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hvilke regler er der for dette?
Hvis du har købt et færdigt theme og han bruger det samme er det helt i orden, selvom han optimerer til samme ord som dig.
Han må ikke kopiere dit design hvis det er et unikt design du har fået lavet, og han må ikke kopiere din tekst. Han må gerne gå efter samme ord som dig, det er der ingen problemer i.