Jeg tror Henrik har god erfaring her, så lad os endeligt vente på hans svar, men jeg ved, at en måde er, at der f.eks i forbindelse med tøj, står - sample, not for sale - f.eks stemplet på tøjet,, eller et læderbælte leveres i 10 cm længde men med fast spænde osv så man kan se hvad det drejer sig om, så er det jo uegnet, men der kan være masser af andre måder som Henrik og andre med erfaring i andet end mode kan henvise til
pakken skal også være tydeligt mærket f.eks sample - not good for re-sale
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
hvordan får man det så gjort klart at vareprøven er uegnet til videresalg ? (I forhold til SKAT
Hvorfor er det du ikke forstå at private ikke kan få vareprøver hjem uden at skulle betale told / moms? Som privat person må du slet ikke importere vare til videresalg, så dit agument med at vare er uegnet til videresalg holder ingen steder.
Ja det er i alle fald klart at som privatperson kan man ikke /vareprøver forudsætter jo intention om videresalg) , jeg går ud fra den er forstået - og derfor mit svar om mærkning af vareprøver ud fra CVR er registreret - uden CVR er det jo ligemeget men det er Benjamin vel med på inden _ går jeg ud fra
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER