Hej Aminoer Jeg har nogle ideer til websites jeg gerne vil lave indenfor en specific branche i DK. Branchen ligger klart på den lade side i forhold til at få udnyttet internettets fantastiske potentiale. Jeg har en ide til 1. stor hjemmeside. Det drejer sig om socialt netværk. Men jeg har brug for at vide hvad siden vil koste at sætte i luften, både mht. programmering, design, hosting osv. Jeg vil prøve at forklare lidt mere om siden; Brugeren kan oprette en profil, den kalder vi X, X kan oprette flere underprofiler dem kalder vi Y. X og Y rangere lige højt på siden. Men kun X kan opdatere Y. Det der er essensen for sitet er at X kan oprette nogle resultater (Z) sammen med Y, disse kan X poste til sin X side og dele med andre brugere (X). Andre X'er kan gå på både X og Y sider og se Z. Det er Z der er driver nyhedsindholdet på siden, desuden skal der kunne postes billeder og videoer, og generelle kommentarer. Jeg håber siden kan komme op på 50-100.000 brugere (lyder det forkert?). Hvad med indtjening, er det i form af affiliate programs? Og er der nogle tal på hvor meget man kan tjene med det antal brugere? Findes der noget iværksætter støtte til sådanne projekter? Jeg ved lidt om programmering men kun i html og css :) Jeg kan også hjælpe med design, men tror jeg har brug for noget sparing når det nu er sådan et stort site. Udover det forklarede site har jeg ideer til meget mere, f.eks. et lidt mindre som man hurtigt kunne få i luften. Mange spørgsmål og løse ender, er i derude til få besvaret bare lidt af dem? :) Mvh, Heidi |
Opstart af stor website evt. flere - hjælp!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)