Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have hurtigt internet

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det er ingen lov at du skal have Stofanet. Jeg tvivler også på, at det er et krav at du skal have Stofanet. Men, hvis der er Stofanet i bygningen så er det i mange tilfælde det bedste tilbud, medmindre der også er fiber. Det er der sjældent etableret i lejlighedskomplekser der ikke er helt nybyggede. 

Med hensyn til Stofas produktlinje, så fungerer det sådan at du gratis kan opgradere, men det koster penge at nedgradere. Så hvis jeg var dig, så ville jeg oprette en 15/2 Mbit forbindelse og se, om det kan dække mit behov. 

Hvis dine forældre (jeg går ud fra, at du bor hos dem) har en ADSL forbindelse, så er sansynligheden for at de har mere end 20 mbit meget lille.  En 20 mbit ADSL kører som regel aldrig hurtigere end 17 mbit pga. "overhead" - hvorimod at en 15 Mbit kabelforbindelse som regel kører med mindst 15 mbit. 

Hvis du så oplever, at det er for langsomt - så kan du blot logge ind på "Mine Sider" ved Stofa og skrue op. Det tager kun få timer før din forbindelse får den nye hastighed. Det kan ikke være nemmere ;) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:05

jegsøger:
Bør man kigge på andet end antallet af mbit? fx valg af router eller andet, spiller sådanne ting ind?

Stofas bredbånd er klart dt billigste du kan få, hvis du er tvunget til at have Tv hos dem i forvejen.

Deres router er fin nok til almindeligt brug - dvs du er alene på og flipper ikke totalt ud med at streame film, mens du er online sammen med 10 andre. Til den salgs, kan en bedre og kraftigere router være en god ide.

Jeg har rigtigt gode erfaringer med Stofa - eneste minus, er at de med jævne mellemrum får gravet et af deres kabler over, af en uheldig entreprenør, men det kan de jo ikke gøre for.

Jeg ville personligt ikke vælge den dyreste linje - det er meget sjældent du kan få glade af så meget download hastighed.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fra Fredericia og har over 100/100 med fiber. Det er bare en nødvendighed og vi kan ikke undevære det i dag. Har prøvet at være nede på 40/40 men FUCK hvar er det lamtSmile

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 12:58

Remydk:

Jeg er fra Fredericia og har over 100/100 med fiber. Det er bare en nødvendighed og vi kan ikke undevære det i dag. Har prøvet at være nede på 40/40 men FUCK hvar er det lamtSmile

Men nu spørger han ikke til størrelsen på folks e-peen. Han spørger efter hvad hans behov er. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 13:10

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:15

Youtube virker ikke lige i øjeblikket hos mig - så du kan evt. også se den på Vimeo :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:13

Tak for rigtig gode svar allesammen :-)

Jeg tager 'Frands' råd til mig og starter med 15mbit, så kan jeg jo altid opgradere (: ! 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Skywire ApS Skrevet kl. 21:03

Lucas - Hosting4Real:
Der er også steder i udkanten af danmark hvor man faktisk kan få 100/100 :D

Desværre er det ikke så mange steder, som man kunne ønske sig. Derfor er vi også igang med at etablere vores net rundt omkring i Danmark.
Se f.eks. http://www.skywire.dk/hurtigt-internet-paa-landet/

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)