|
Jeg overvejer at lave et kontor fællesskab i denne ejendom: http://www.nybolig.dk/index.jsp?page=PrivatBolig.jsp&sagsnr=53029s1&forretningsnr=250088&fromsite=Sendtilenven Den er beliggende i Århus forstaden Tilst''s gamle bydel, med gode parkerings og tilkørselsforhold fra motorvejen og midtbyen. Bybus 50m fra hoveddøren. Huset vil kunne inddeles i 3 selvstændige lejemål, 2stk. på ca. 50m2 (pris 4-5000,-/stk.) og et enkelt på 12m2. (pris ca.2000,-), -Dertil fælles køkkenfaciliteter og et mindre møderum. Som i kan se er der tale om et charmerende og præsentabelt hus med nem mulighed for at skabe en spændende og inspirerende "ånd". Vores firma www.ahvidevarer.dk vil tegne sig for det ene af lejemålene på 50m2 og vi vil komme til at side 3-4 mand med forskellige kompetencer.(grafiker, logistik og salg). Er der nogle der er interesseret i at joine os? Med venlig hilsen og god weekend! Johannes Gadsbøll A-hvidevarer.dk Mob: 60127407 |
"E-business/IT kontorfællesskab" Århus (Tilst)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Umiddelbart synes jeg priserne lyder ret høje i forhold til hvad et kontor i centrum koster. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
hej, er tilbudet på det 12m2 også til 16-årig iværksætter? :) |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
|
Såvidt jeg kan se i lokalplanen er der intet til hinder for at etablere kontorer i bygningen, det er en forudsætning at "virksomheden ikke vil give ulempe for de omboende ved væsentlig øget parkering, trafik eller på anden måde er til gene", men det skulle ikke blive noget problem at overholde. Jeg kender ikke prisniveauet i Århus C til bunds, men jeg har hørt om et kontorfællesskaber i Åbyhøj hvor man giver 3.500,- for et skrivebord. Sammenlignet med det, syntes jeg ikke det lyder urimeligt, men det kan godt være jeg er gal på den...? Alder er ingen hindring, smid mig en mail på gadsboll(at)gmail.com eller giv mig et ring hvis du er interesseret. Med venlig hilsen Johannes Gadsbøll |
|
Lyder som et spændende projekt. Vi har netop i dag åbnet dørene for et pendant til jeres ide på Østerbro i København. Tror bestemt det er muligt at få sådan et projekt på benene også i Århus. Vi har lavet en lille side hvor du kan læse om det, kan være du kan finde lidt inspiration: kontormiljø på østerbro - duckyard.dk |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem