Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook like knap på min blog

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:26

Hej Piopakk,

Deres kode som du har prøvet at benytte skulle meget gerne virke. Kan du fortælle lidt mere om hvor det går galt i byen?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 17:27

Hej,

Det ser ud til at selve indlæggende ikke har et link, så jeg ved ikke om det er muligt at få en "Synes godt om"-knap til hvert indlæg. Du kan selvfølgelig få en knap til selve siden, men om du kan få et til hvert indlæg tvivler jeg desværre på.

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:34

Hej Kasper,

Godt set. Jeg så slet ikke på hjemmesiden, men jo. Det er skam muligt stadig at lave en "synes godt om" til hvert indlæg, så længe der bliver opdigtet en falsk url. Jeg så lige at de ikke længere udsteder Iframe-versionen, så her er den:

<iframe src="//www.facebook.com/plugins/like.php?href=<?php echo $din_url;?>'&amp;send=false&amp;layout=button_count&amp;width=250&amp;show_faces=false&amp;action=like&amp;colorscheme=light&amp;font=arial&amp;height=21&amp;appId=<?php echo $app_id; ?>" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:250px; height:21px;" allowTransparency="true"></iframe>

Tilmeldt 6. Aug 12
Skrevet kl. 17:58

Hej Patrick

Jeg har indsat din kode under mit blog indlæg. Tjeck kildekoden på siden.

Men den viser ikke noget..

Kan du se hvad der er galt?

Og tusind tak for din tid!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:18

piopakk:

Hej Patrick

Jeg har indsat din kode under mit blog indlæg. Tjeck kildekoden på siden.

Men den viser ikke noget..

Kan du se hvad der er galt?

Og tusind tak for din tid!

Hej igen,

Det er meningen du skal skifte <? ... ?> ud med dine variabler. eksempelvis din URL :-)

Altså så det kommer til at se således ud:

<iframe scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" style="border:none; overflow:hidden; width:250px; height:21px;" src="//www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%3A%2F%2Fwww.rohrhuber.dk%2Ftest%2F&send=false&layout=button_count&width=140&show_faces=false&action=like&colorscheme=light&font&height=21&appId=0"></iframe>

Du skal bare huske at der skal være en unik URL for hver side. Men prøv først at sætte ovenstående kode ind og se om det ikke virker :-)

Tilmeldt 6. Aug 12
Skrevet kl. 18:27

Hej Patrick

Ok det virker nu. Var vist lidt for hurtig med at smide koden ind :)

Men hvordan får jeg en unik id eller url til hvert blogindlæg

Meningen er at folk skal kunne like hvert blogindlæg og at man på facebook så ser at personen har liket det enkelte blogindlæg..

Vh

Philip

Tilmeldt 6. Aug 12
Skrevet kl. 18:28

Hov, men når jeg liker blog indlægget, så sker der ikke noget på min facebook side.. der kan man ikke se det. Måske ved du hvorfor?

Tilmeldt 6. Aug 12
Skrevet kl. 18:29

Der var jeg for hurtig igen. Når jeg liker blogindlægget, så viser min facebook side at jeg liker hele hjemmesiden.. :)

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:00

Hej Philip.

Jeg er ved at lave min egen blog, og kunne som dig godt tænke mig at kæde det sammen med facebook så folk kan like mine opslag og i det hele taget min side. Men jeg er ikke så meget inde i hvordan det hele virker.

Vil du måske hjælpe mig, ved at forklare sådan på en meget nem måde hvordan du fik koblet det sammen med facebook?

Skal man oprette en gruppe eller hvordan?

Håber du er interesseret i at hjælpe lidt :)

Mvh Mike

www.m-skovbo.blogspot.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)