Så er der nyt om www.Findprodukt.dk: Konceptet er ændret noget, da det viste sig at være lidt vel optimistisk at regne med alt for meget teknisk fnidder-fnadder, når man skal have sin webshop optaget på siden. Så det er nu lavet helt enkelt. Man tilmelder blot sin webshop og så skal man ikke gøre mere - derefter vil webshoppen blive crawlet (læst) af Findprodukt.dk ca. én gang om måneden og varer bliver indekseret/opdateret i databasen. Den nye udvikling betyder også, at det nu ikke længere er en beta-test, men tæt på lancering. Så tilmeld blot din webshop hvis du har en sådan :-) |
Til webshop-ejere - bliv tilmeldt ny gratis service
Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk
Hej Kim. Jeg er også interesseret. Hilsen Morten www.juletrae.com |
Hej Morten Der er åbent for tilmelding af webshops på: http://www.findprodukt.dk/tilmeldwebshop.php |
|
Hej Torben Tak for kommentarerne. Du har helt ret i, at det er helt afgørende, at der kommer pænt med tilmeldinger fra starten. Mht. layoutet har du også ret - det bliver det snart strammet lidt :-) Sitet er blevet lanceret i dag og har allerede fået pæn omtale hos Alt om Data
|
Hej Kim Det lyder interessant, jeg kigger lige på dit site og vender tilbage til dig om det måske var noget for Ollie Bee - men ihvertfald et stor held og lykke med sitet |
Hej Camilla Tak for det! Hvis du nu skulle bestemme dig for ikke at være med på findprodukt.dk vil jeg blive glad for at høre hvorfor - hvis du mener jeg må få det at vide :-)
|
Hej Kim Jeg lagde mærke til at du tiltrækker mange tyske AdSense annoncer. Dem kommer du altså ikke til at tjene meget på. Mvh
|
Nej, det er klart :-) Men det var blot mens Adsense-koden var nyligt indsat - Google skal nogle gange bruge lidt tid på at spore sig ind.
|
Hej Kim Så har jeg tilmeldt Ollie Bee til findprodukt.dk, jeg er selvfølgelig spændt på hvad det giver af besøg og salg. Jeg synes din idé er rigtig god, men jeg håber virkelig at der sker en ændring i layoutet, så det bliver mere appetitvækkende, du mangler nogle inspirationsbilleder på kategorierne, jeg mener virkelig der skal arbejdes på din forside, så forbrugeren har lyst til at kigge videre, prøv at skille dig ud fra alle de andre såsom findalt.dk og guloggratis m.m Jeg ville som kvinde og forbruger ikke begynde at lede efter nogle produkter på dit site, så ville jeg hellere søge på kvindeguiden.dk, måske du kan hente lidt inspiration der? Endvidere vil det være enormt lækkert hvis der er billeder på de tilmeldte shops annoncer. Håber ikke du tager min kritik ilde, men at du kan bruge den til noget. Stort pøj |