Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshop-ejere - bliv tilmeldt ny gratis service

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Senere på sommeren lancerer Peak Production en ny tjeneste, der vil kunne give dig som webshop-ejer flere kunder.

Jeg kan ikke løfte sløret for hvordan tjenesten i detaljer er opbygget, men du vil kunne få dine varer præsenteret for relevante kunde-emner.

Der vil være en lille smule teknisk setup i forbindelse med, at din webshop kan blive en del af tjenesten, men det er en meget lille ting, rent programmeringsmæssigt.

Som sagt er det helt gratis, at være tilmeldt tjenesten, der vil blive finansieret af annoncer. Og det er også uforpligtende, da man ikke binder sig til noget.

Mere kan jeg ikke fortælle lige nu, men hvis du synes det lyder interessant er du velkommen til at skrive til mig, så vil du høre nærmere når vi kommer lidt tættere på lanceringen (sensommer/tidligt efterår).

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:20
Spændende! men jeg vil gerne vente og høre mere om det inden jeg skriver mig op til noget. Held og lykke med projektet :)
Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:22
Hej Kim,

Nye kunder, lyder jo altid interessant. Madam Tut vil gerne høre nærmere.

M.v.h.

Morten

Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:36
det lyder rigtig interessandt det med at få sine varer præsenteret for relevante kunder......hører meget gerne mere - når du nærmer dig en lancering

Hilsen

Frank

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:07
Interessant......lad mig høre mere når den tid kommer.
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:14
Jeg vil også gerne høre nærmere, når i er klar til at gå i luften

Sommer er lig med picnic ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:04
Hej,

Lyder spændende. Lad mig høre mere når projektet er igang. charly@tyllesen.com   

Mvh.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Peak Production Skrevet kl. 19:37

Tingene er gået hurtigere end forventet, så systemet er klar til beta-test.

Hvis du vil være med fra start vil det derfor være en god idé, at tilmelde dig nu på http://www.findprodukt.dk/tilmeldwebshop.php

Lidt nærmere info om findprodukt.dk:

Idéen bag sitet er, at fokusere på produkt i stedet for pris. Der findes forskellige prisportaler, men findprodukt.dk fokuserer på at kunne finde et produkt ved at lave en database med aktuelle varer fra de tilmeldte webshops.

Varerne bliver præsenteret på findprodukt.dk, men man skal klikke videre til webshoppen for at se pris og naturligvis også for at bestille varen.

Varerne bliver listet efter visse regler, så systemet konstant prøver at give et så relevant output til brugeren som muligt.

Det er gratis at have sin webshop tilmeldt. Det eneste der skal gøres er, at lave et altid aktuelt XML-output med de varer der ønskes vist på findprodukt.dk - gerne alle webshoppens varer. Dette XML-output bliver crawlet af vores system ca. én gang om ugen og varer opdateres dermed på findprodukt.dk.

Men første skridt er at tilmelde din webshop på http://www.findprodukt.dk/tilmeldwebshop.php, så bliver du kontaktet for nærmere info.

Findprodukt.dk ikke officielt er gået i luften endnu, da det som sagt kører i beta-test. Men så snart der er nogle webshops der er aktive skulle sitet hurtigt kunne blive lanceret.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:43
Der kunne godt være en beskrivelse/vejl. til hvordan xml-feeden skal se ud.

mvh

Kasper

Fra Vordingborg
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  Peak Production Skrevet kl. 19:49
Hej Kasper

Du får vejledning til dette i en mail, der bliver sendt straks efter tilmelding.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)