Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshop-ejere - bliv tilmeldt ny gratis service

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er vi kommet lidt videre med projektet.

Den første webshop er med i beta-test og flere har tilmeldt sig.

Der ligger nu et PHP-script klar til dig, der benytter Oscommerce til din webshop.

Scriptet skal blot have indtastet URL og database-oplysninger. Derefter er det klar til at lægge ud på dit webhotel og mere skal du ikke gøre.

Så er din webshop med det samme klar til at blive inkluderet på www.findprodukt.dk

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:07
Fin side :)

Virkelig lækkert logo!

Måske skal der arbejdes lidt på søge funktionen - jeg søgte på digital kamera og fik 3 resultater, men ingen af dem var et kamera =(

Derefter søgte jeg på film og der kom slet ingen resultater op...

Hvordan håndteres det hvis to sælger den samme vare? Hvis 15 sælger den samme vare? Er der så priser på, eller skal man klikke sig igennem alle 15 for at finde den billigste med fragt?

Kategorier: Hvis ikke jeg var IT nørd, ville jeg ikke lede efter en skærm under "Hardware", jeg ville slet ikke drømme om at skærme var derunder - så kategorierne skal måske lige gennemtænkes - eventuelt foreslås af de webshops der er tilmeldt.

Uopfordret feedback - går ud fra at det er meningen med en beta? :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Fra  Peak Production Skrevet kl. 22:18
Hej Mette

Jo, tak - feedback er meget velkommen - altid rart når nogle vil bruge tid på det

Kategorierne vil blive oprettet ud fra de varer som de forskellige webshops tilbyder. Så de kategorier du ser nu er ikke specielt gennemtænkte.

Mht. flere identiske varer er idéen med findprodukt.dk, at fokusere på at finde en vare og ikke at sammenligne priser.

Varerne vil blive listet dynamisk efter nogle forskellige parametre, så det gerne skulle være de mest relevante der kommer øverst. Men det er ikke priser der afgør placeing på listen - priser indgår slet ikke i listningen. Man kan måske kalde det en blanding mellem Google og en prisdatabase. Eller en prisdatabase minus pris + Google...... Måske lidt kryptisk formuleret

Søgefunktionen er naturligvis selve kernen på siden og den vil blive videreudviklet. Den skulle gerne være blevet stærkere når sitet går rigtigt i luften.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 23:14
Lyder spænende, tror helt sikker min kæreste er interesseret idet hun har:

hvad går det ud på

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:20
Hej

Det går ud på to ting:

1) Som webshop-ejer får man et sted at få præsenteret sine varer - gratis.

2) Som forbruger får man mulighed for at søge i mange webshops varesortimenter på én gang. Dvs. at det blive nemmere som forbruger at finde lige netop den specielle vare man leder efter - i hvertfald når der er mange webshops tilmeldt :)

Det er uforpligtende at tilmelde sig, så det kan jeg da kun anbefale :-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 23:35
Jeg vil da gerne prøve.
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:38

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:09
Dato: 11-07-2007 22:17:53 Forfatter: Kim Erichsen
Mht. flere identiske varer er idéen med findprodukt.dk, at fokusere på at finde en vare og ikke at sammenligne priser.

Varerne vil blive listet dynamisk efter nogle forskellige parametre, så det gerne skulle være de mest relevante der kommer øverst. Men det er ikke priser der afgør placeing på listen - priser indgår slet ikke i listningen. Man kan måske kalde det en blanding mellem Google og en prisdatabase. Eller en prisdatabase minus pris + Google...... Måske lidt kryptisk formuleret

Søgefunktionen er naturligvis selve kernen på siden og den vil blive videreudviklet. Den skulle gerne være blevet stærkere når sitet går rigtigt i luften.

Så jeg kan som forbruger ikke være sikker på, at det er den billigste der står øverst?

Mette - nysgerrig

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Fra  Peak Production Skrevet kl. 10:59
Nej, det er ikke en prissammenligningstjeneste, men en produktfinder. Det skulle også gerne fremgå af navnet

Det bliver frivilligt for en webshop om den vil have sine priser listet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:15
Hej Kim,

Lyder da interessant, isär hvis du kan fä en masse besögene ind pä din side :)

Hvis det har interesse, kan jeg muligvis skaffe dig feed adr. pä rigtig mange shops. Send en PM hvis det er.

Mvh
Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)