Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig SMO freelancer til Drinkster.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har med Drinkster.dk vind i sejlene - ordrene ruller ind og vi får en god håndfuld sign ups hver dag. Men det godt gå hurtigere :) Vores Facebook fan page kører ok, men vi har ikke lige så mange likes som vi gerne vil have. Vi gør de almindelige ting: poster regelmæssigt om relaterede ting, beder folk om at poste ting, tagge sig i ting, vi laver konkurrencer osv. Men vi gør ikke så meget i sponsored stories og ads.

Vi har brug for en person der kan hjælpe os med at implementere en god SMO-kampagne, og vi vil gerne betale for det. Anyone out there? :)

Hilsen Mads fra Drinkster

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, og dejlig at høre i har gang i sejlene! Altid fedt (;

Jeg vil ikke lokke jer ud i noget, men blot give jer et gratis tip, så at sige.

Nu hvor i arbejder med nattelivet og det, at gå i byen.
Så skulle i måske fokusere mere på offline fans, jeg syntes ikke altid, at antallet af likes på en facebook side er alfa og omega, især ikke, hvis "community'en" omkring ens facebook side, ikke er de rigtige "likes", altså af folk der ønsker at deltage aktivt på jeres facebook side, mit råd er, at i eventuelt "investerer" i nogle promotion ansvarlige i de byer, i opererer i, de har en lagt større berøringsflade, en det overfladiske kommunikations-redskab, som jeg føler facebook er ved at blive.

Så mit råd, få en 20-30 "promotere" rundt i Danmark, gerne folk der ofte går i byen, og giv dem eventuelle "personale"-kort, der virker hos jeres samarbejdspartnere, på den måde gør i det ekstra attraktivt for dem, at gå til jeres samarbejdspartnere, og så handler det for dem om, at sprede budskabet om Drinkster.dk.

Mads, kan du eventuelt forklare lidt om, hvilke konkurrencer i har kørt, så kan jeg få et indblik i, hvad i har gjort, og kan gøre anderledes i fremtiden også :)


Der tages forbehold for stavefejl og trykfejl, jeg undskylder på forhånd.

Mvh
Jeppe

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tak for dit indlæg. Vi har prøvet at arbejde med promotere, og har oplevet, at det er svært at motivere dem til virkelig at skaffe mange brugere. De kan skaffe 10-20 stykker, og så går de lidt kolde i det. Der er ikke nok skala i det for os ift. indsatsen. Men måske er det pga. vores incitamentstruktur eller måden vi motiverer dem på.

Vi betaler gerne folk, der kan skaffe brugere. Særligt relevant er det, hvis du fx mener, at du (på den ene eller anden måde) kan skaffe brugere ved at sætte andre i gang (for så er der skala i det). Hvis det har interesse, så giv mig gerne et kald på 61 71 61 48.

Mvh.,

Mads Schjølin

Fra Stockholm
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg læste lige en artikel vedr. Drinkster.dk, hvilket lyder som en genial idé, og helt sikkert noget mange danskere kommer til at anvende inkl. jeg selv når jeg er hjemme i DK.

Derudover læste jeg samtidig, at I gerne vil starte op i England og Sverige på sigt hvilket lyder spændende. Jeg bor selv i Stockholm og kender til alkohol reglerne her i landet. Jeg må desværre sige, at jeres koncept desværre ikke får lov til at eksistere her i Sverige pga. de stramme regler der nu engang er. Du fx kan ikke bare lige gå ned til den nærmest købmand og købe øl, sprut osv. Undskyld Øl kan du godt hvis det er 3,5%. :)

Hvis man skal købe alm. øl og andet er det på systembolaget hvilket er statsejet. Men nu henvender jeres koncept til nattelivet og her må man heller ikke køre med "særlige" priser/tilbud ligesom man ikke må have happy hour på klubberne og barerne. Overall må du altså ikke have konkurrencedygtige priser på alkohol da man ikke må opfordre folk til, at drikke mere eller gøre et lettere at anskaffe sig alkohol.

Håber ellers det kører i DK

Mvh

Daniel Vallentin

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, jeg har hørt fra andre at det bliver svært at realisere i Sverige. Når vi kommer tættere på international ekspansion vil vi se nærmere på, om der er en måde at komme udenom det på. Men ud fra hvad du fortæller, lyder det svært... Men tak for at du gør os opmærksomme på det :)

/Mads

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeres koncept er rigtig spændende, og der er helt klart perspektiv i det!

Inden jeg køber noget på jeres side, og prøver det af i weekenden, kan du så ikke lige kort forklare hvordan det rent praktisk foregår når man køber hos jer og skal indløse værdikuponen?

mvh

Tobias

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Se 

Og: http://www.drinkster.dk/cms/saadan-fungerer-drinkster

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super video - jeg takker! :-)

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Det er lækkert at høre der er fart på og der sker noget :) Du er velkommen til at kontakte mig, så kan vi tage en snak omkring hvordan og hvorledes. Måske kan vi hjælpe hinanden!

//
Sune 

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Var lige et smut forbi jeres hjemmeside og lure Stick out tongue Videoen "Hvordan fungere det" virker ikke (i hvert fald ikke på min computer)

Bare lige så i er klar over det.

God dag

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)