Næh - honorarlønnet - som ex en extern der skriver et manuskript for os - am pligtig B-skat honorar - Jeg tror bestemt ikke han skal forsikres men så er der jo let - (vi laver ex spillefilm) en person som er ansat i 4 dage som et eller andet - lad os kalde ham runner - han kan jo sagtens få en tagsten i hovedet - Normalt tegner man en samlet forsikring på en film og det omfatter ansvarsforsikring for folk, men hvis det nu var uden for en film periode, at man havde en klipper ide i 4 dage - Hm jeg må hellere høre et almindeligt forsikringsselskab om hvordan man forsikrer 4 dage, ville jo være en kedelig en hvis det så koster et års forsikring, og lidt svært at tro man kan forsikre et år for f.eks 800 kr og 4 dage så for 8 kroner Jeg har spurgt mit forsikringsselskab via email, og skal komme tilbage hvis der kommer klart svar på hvad 1 mand i 4 dage mon koster |
Mht til løn og ansættelsesforhold, så kan vi hjælpe med en meget nem løsning. Vi laver lønnen og du har gratis adgang til vores lønkonsulenter og vores personalejurister. Tjek dette link: http://www.multidata.dk/Losninger/Loen-outsourcing/Loenadministration
Du er velkommen til at ringe til mig på tlf. 7227 90 19
Jens