Jo det kan du have ret i Mikael men jeg kan ikke sige jer hvad tidligere vinder har fået lavet efter hans forløb var færdigt hos os og jeg ville aldrig bringe mine kunders sider ind som reklame for os selv uden at have samtykke fra kunden til det. Det jeg reagere på i tråden er at der bliver lagt op til hvad nu hvis osv derfor skriver jeg som jeg gør. for ikke det skal køre af sporet. VI ved hvad vi kan og står for og vi garantere altid forbedringer for vores kunder. Vi lover aldrig top 3 placeringer, at vi så arbejder hen imod det er en anden sag. Og vi tager aldrig flere kunder ind end vi kan servicere til maksimum. Jeg skal ikke udelukke at jeg overreagere en smule men når man har været på Amino i lang tid så ser man mønstre der som regel tager retning af at man ikke skal tro at man er noget. Men lad mig med det samme bringe denne tråd ned til jorden igen ved at beklage at jeg en sen aftentime har set spøgelser my mistake og så lad os få en god tone frem.... |
Hej alle.
Jeg har ikke set tråden før nu.
Til orientering vandt jeg pakken sidste gang, på det mest velkomne tidspunkt man kan tænke sig. - Shoppen var kun et par måneder gammel, og var umulig at finde på Google.
På ordet tyverialarm har vi siden dengang ligget mellem nummer 5 og 8 - lidt svingende.
Så hvad han end gjorde, så virkede det. - Jeg har efterfølgende bestilt en pakke mere, her godt et halvt år efter.
Det eneste lille punkt er, at informationsniveauet ikke er ret højt under processen... Men det kan jo også godt være fordi jeg er specielt nysgerrig. :-)