Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind linkbuildingpakke til værdi af 2000,- ex. moms, der får din webside til tops

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov hov jeg tror ikke det er relevant for tilbuddet men hvis i ønsker at ødelægge tråden så værsgo den er ikke for at vurdere hvor meget firmaet har fået lavet siden hen. Jeg skriver bare hvem der vandt sidst, jeg havde dog håbet på at Aminos brugere var kommet over disse latterligheder men åbenbart ikke.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 08:34

hov hvis du tjekke sa var det faktisk ikke negative indlag

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Opti-web.dk | Henning:
Hov hov jeg tror ikke det er relevant for tilbuddet men hvis i ønsker at ødelægge tråden så værsgo den er ikke for at vurdere hvor meget firmaet har fået lavet siden hen. Jeg skriver bare hvem der vandt sidst, jeg havde dog håbet på at Aminos brugere var kommet over disse latterligheder men åbenbart ikke.

Klap lige hesten ikk, der er for mig at se sg* da ingen der har ødelagt dit tilbud på nogen måde, jeg kommenterede blot en konkludering der ikke var meget hold i, men hvis du betragter det som at være latterlig, så må du da meget pardon!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:20

Jeg synes fokus bliver fjernet fra det som det drejer sig om, til at handle om hvad tidligere vinder har af placeringer mange måneder senere.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:33

Opti-web.dk | Henning:
Jeg synes fokus bliver fjernet fra det som det drejer sig om, til at handle om hvad tidligere vinder har af placeringer mange måneder senere

Hej Henning,

Det kan du have ret i, men du lægger lidt op til det selv, ved at angive dem som reference for at "bumpe" tråden Wink

Jeg synes den del af tilbuddet nu er belyst tilstrækkeligt, så lad det ligge nu og holde indlæggende til det oprindelige emne.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48

Jeg var igang med at tilmelde mig lige indtil jeg læste Hennings svar. Hvis det er jeres reaktionen på et yderst relevant spørgsmål, er i ikke en virksomhed jeg kommer til at have et samarbejde med på et senere tidspunkt. 
Husk lige at overvej hvordan du kommer til at fremstå, før du svarer.

Et firma der tilbyder linkbuilding, bør ikke blive fornærmet over at folk spørger til tidligere opnåede resultater.
God dag til alle :) 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:53

Det er muligt Brian

Men ved at lægge tilligere vinder på bordet er kun for at vise at der er vindere bag de lodtrækninger jeg laver.

intet andet

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Henning du bør altså overveje hvordan du ønsker at kommunikere herinde.

Du laver en konkurrence på et debatforum, men ønsker ikke den bliver debatteret? Så skulle du måske oprette den et andet sted. Salgstråde er anderledes, men det her er ikke nogen salgstråd, men en konkurrence.

Hvis du vil lave konkurrencer på et debatforum, så lad være at blive fornærmet hvis præmien diskutteres. Overvej hvor meget ekstra credit du ville få hvis du i stedet fortalte om den tidligere vinders gode resultater (når nu du selv nævner dem), eller minimum bare svarer høfligt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:45

Jeg tror bare jeg lader den hænge i luften Thomas.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:59

Opti-web.dk | Henning:

Det er muligt Brian

Men ved at lægge tilligere vinder på bordet er kun for at vise at der er vindere bag de lodtrækninger jeg laver.

intet andet

ja men så er du jo stolt over vi om spørger om vinders værdi det er mere afgørende end har vundet , for du skal jo gøre reklame for du laver et godt produkt og derved levere super resultater derfor afholder du konkurrence for at bevise hvor godt et produkt du levere , du vil jo aldrig lave en konkurrence for at vise du laver et dårligt produkt , derfor pral med du levere en godt produkt og skriv hvor meget det røg til tops og du er simpelthen god .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)