|
Der er dog simpelthen så meget at lave for tiden, og en lille smile tid til ferie skal der jo også være, så lige som en start, nøjes vi med vores blog, InMoto BLOGout.. Bloggen kommer til at indeholde massere af lækkert stof fra bureauet, alt lige fra faglig viden, til hvad der lige røre sig.. Tag en kigger, du er altid velkommen ;).. |
InMoto Reklamebureau starter ud med en blog..
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Tillykke med jeres kommende bureau. Det er ikke for at være en pisseirritende, men jeg vil gerne påpege at der er nogle stavefejl og adskillige grammatiske fejl på jeres blog, som formegentlig tjener det formål at hive kunder ind i biksen. Beklager, men det var bare noget af det første som jeg, som potentiel kunde opdagede... Når det er sagt, syntes jeg at jeres logo er superflot, omend tag-linjen på www.inmoto.dk måske er rigeligt lang. |
|
Tak for roserne for logoet, er også selv meget tilfreds med det.. Kunne sikkert også sagtens finde massere stave- og grammatik fejl i bloggen, det er - desværre måske - ikke noget jeg går så højt op i når der er tale om blogs.. Ligger selv mærke til det på firmaers hjemmesider, men blog føler jeg lidt mere ''frit'' ... Det er måske bare min opfattelse :).. Må jeg tage til efterratning i hvert fald ;). |
|
Dog også lidt ros fra mig, for den fine blog i har fået op og glæder mig da bestemt til at se hjemmesiden! |
// Jesper Skov
|
Så bare et råd fra en gammel reklame rotte som mig, hold nu fast i din profil og navn så kunderne kan nå at lære dig at kende. Det andet er for forvirrende. Held og lykke med bureauet og god sommer.. Thomas Niels Thomsen |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem