Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

networking med e-cademy.com - reelt eller ´hype´ ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har igennem de sidste 1½ - 2 år arbejdet på at opbygge professionelle relationer gennem virtuelle netværk og er nu blevet tilbudt et ´Black Star´ Life Membership på e-cademy.com ...

- nogen der har (gode) erfaringer med networking, markedsføring og salg igennem dette netværk ?

- ... mao. erfaringer der er så gode at de kan retfærdiggøre en investering på 5.000 euro !?

- med et hurtigt kig, så ligner en stor del af folkene i netværket faktisk ´personer der sparker røv´

- og, samtidig, med ´almindelig jysk skepsis´ så ligner det dæleme også en rigtig god pengemaskine initativ-tagerne har fået lavet ;-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:29
øh der er ikke bindestreg imellem e og cademy... så man i hvert fald en adsense høster maskine eller hvad man kalder dem ;-)...

ecademy.com er vist bedre...

Hmm.. kiggede  på deres side og det hele minder mig om andre networking sider jeg har set... har aldrig hørt om dette før... men de har da masser af møder rundt om i England.. og øhh.. Peru Trek.. er det Peru ? ej vel ?....

5.000 euro for at være med i det.... never in a lifetime....

Men det skal du jo selvfølgelig selv vurdere...

Mvh Brian

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 09:32
hej brian

- jeps - det er www.ecademy.com

- og, mht. prisen - om det er dyrt, eller ikke ... - tja ...

- der skal jo ikke så mange opgaver i hus, før pengene er tjent hjem igen

- så, jeg er nok mest interesseret i at høre om nogle 1.hånds-erfaringer fex med brug af dette netværk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)