Nu har jeg følt med Amino i over 1 år, så idag opretter jeg så min første debat-tråd for at lufte mine fremtidsmuligheder og for tage imod Jeres erfaringsfyldt råd og forslag. Jeg er 34 år og har altid været 'lønslave', men dog har altid haft lyst til at være selvstændig. Jeg har heldigvis nu samlet lidt penge sammen og føler mig klar til at kaste mig ud i min deltids/fritid iværksætte eventyr. Planen er iværksætterlivet skal til starte med være en deltid beskæftigelse, eftersom jeg ikke kan sige mit fuldtidsarbejde op...familien skal forsørges! Min plan var at åbne en lille systue eller en meget lille sko fabrik i Pakistan.Det at åbne en sytue eller for den sags skyld en skofabrik er ikke så svært, problemet er mere, hvordan skaffer man kunderne ? Noget siger mig, det er svært at sælge NoName tøj og sko i Europa og eftersom Butikker i Danmark er sluttet sammen i kæder gøre det endnu svært at sælge! Når jeg siger tøj, færdigsyet stofgardiner, og andet tøj som efterspørges
Planen er så sælge tøj og sko i Danmark og resten af Verden. Men hvordan kommer man bedst igang med det ? Jeg ved mange herinde driver systur i Poland, thailand... hvordan skaffer de kunder.
|
Hvordan synes I mine fremtidsmuligheder ser ud, som pakistansk iværksætter
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)