|
Må refere til min bror - med andre ord andenhåndsoplysninger - han HADER den Berlingo hans mester udstyrede ham med... men den fik han så også umiddelbart efter i flere år at have haft en VW Transporter til rådighed... Transporteren er jo kongen når vi taler kassevogne - selv har jeg haft stor fornøjelse af en Mercedes Vito - iøvrigt med lidt ekstra pep under hjelmen der gav over 300 nm at arbejde med - det i sig selv giver stor underholdningsværdi, når man i bedste Fast and Furious stil tager en BMW i optrækket når lyset skifter til grønt i lyskrydset! |
Kassevogn!?
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
takker for jeres indslag.. Jeg er nu den glade ejer af en VW Caddy... Har haft den i et par dage nu og den gennerelle stemning er at det er en meget rar lilel bil at køre rundt i.. det er en 2,0 SDi som i sig selv er ldit sløv når det kommer til topfart, men den kan sagtens trække inde i byen selv om den er læsset.. Uden at have den helt store erfarring inden for biler kan jeg godt andbefale den.. |
Bliv gratis medlem