Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassevogn!?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Må refere til min bror - med andre ord andenhåndsoplysninger - han HADER den Berlingo hans mester udstyrede ham med... men den fik han så også umiddelbart efter i flere år at have haft en VW Transporter til rådighed... Transporteren er jo kongen når vi taler kassevogne - selv har jeg haft stor fornøjelse af en Mercedes Vito - iøvrigt med lidt ekstra pep under hjelmen der gav over 300 nm at arbejde med - det i sig selv giver stor underholdningsværdi, når man i bedste Fast and Furious stil tager en BMW i optrækket når lyset skifter til grønt i lyskrydset!

Men tilbage til spg.... vælg Caddy fremfor Berlingo´en - har godt læst de gode tilbagemeldinger her i tråden - men baseret på mine egne køreoplevelser i Transporters - så er Caddy´en det tættest du rammer kongen. Omvendt så er Berlingo´en jo en Citroen - og mindes med glæde min Xantia...

Så valget kan være svært... tag en god lang prøvetur i dine kanditater. Gør mere end bare at køre en runde... kør pænt, kør som et svin, op af bakke, ned af bakke... parkér med den... så finder du hurtigt ud af hvilken det skal være.

HUSK at melde tilbage, hvilken det bliver ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:51
Hello ..
takker for jeres indslag..
Jeg er nu den glade ejer af en VW Caddy...
Har haft den i et par dage nu og den gennerelle stemning er at det er en meget rar lilel bil at køre rundt i..  det er en 2,0 SDi som i sig selv er ldit sløv når det kommer til topfart, men den kan sagtens trække inde i byen selv om den er læsset..
Uden at have den helt store erfarring inden for biler kan jeg godt andbefale den..

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:20
Hej Steph

Tilykke med den lille ny..

jeg har også selv lige købt 1 mere af dem, og ja det er en fin lille bil

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)