Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af accessories til mænd

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja som emnet lyder, søger jeg en pålidelig leverandør af modebevidste accessories og smykker til unge mænd, som samtidig med en god service har et stort udvalg.

Det er både smykker i rustfrit stål, som halskæde pendants og armbånd, men også meget i læder og andre moderne materialer som man kan få de forskellige accessories i (læderarmbånd, læderhalskæder, ringe, øreringe, rosenkranshalskæder mv.)

Udover halskæder, armbånd og ringe som det vil blive mest af lige i starten, vil vi snarest muligt udvide med bælter, ringe, øreringe, hatte, ure, solbriller og tørklæder mv.. Som det kun ville være et plus hvis du også kunne skaffe i god kvalitet til rimelig priser.

Glæder mig til at høre fra dig.

/Sebastian Petersen

mail: Sebastian.tp@gmail.com
msn: sebber@jubiimail.dk

Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 52
Fra  3dKids Skrevet kl. 05:07

3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.

Et minde for livet.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 00:42
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 04:46
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:03
Jeg er íkke interesseret i selv at importere.

Nolge der kan anbefale en accessories grossist i Danmark ?

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:30
Hej SebastianP og Boo$,

Jeg vil gerne være jer behjælpelig med at source leverandører her i Thailand. Min erfaring er, at for hver 1 leverandør som man kan finde online, så er der mindst 10 gange så mange, som man kun kan finde, hvis man er til stede i landet. En anden vigtig faktor er, at jeg har selskab her i landet og så vil de være langt mere forsigtige og også mere interesserede i et langvarigt samarbejde, end hvis man blot kontakter dem fra udlandet. Det giver altså jer nogle fordele.

I kan jo tale sammen om det og så kontakte mig for at høre mere. Alt andet lige, så vil det være smart at importere sammen, istedet for enkeltvis. Import er slet ikke så svært som det lyder som. Kontakt jeres lokale skatteregion, så kan de svare på langt det meste om, hvad man skal være opmærksom på i DK. Alt frem til DK''s grænse kan jeg svare på.

Med venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:03
Jeg vil gerne høre mere om et potentielt samarbejde.

jeh@made4men.dk  

Mvh.

Jesper Hvejsel

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:09

Hej Igen.

Vil blot sige, at vi stadig er på udgik efter herre accessories leverandør, herunder også, slips, hatte, halstørklæder, ure, punge, og muligvis bælter. Og så selvfølgelig hvad der normalt går under accessories, halskæder, armbånd, ringe, slipsenåle, øreringe osv.

Jeg kan kontaktes på mail: Learner88@gmail.com

Mvh. Learner 

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:34

Hejsa

En god ven af mig har netop fået forhandlingsretten af italienske kvalitetssmykker (bl.a. www.zoppini.com) i Norden. Det kan være at han er interesseret i et partnerskab. Skal jeg høre?

Tåmaz

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:06

Det er så rigtig hvad Flemming i Bankok siger, dette er også vores erfaring. 

Vi arbejder også indenfor samme område, accessories, og vi er netop hjemvendt fra forretningskontakt i Bangkok. Så vil også gerne hoere mere om et potentielt samarbejde, da vi ønkser at udvide dette netværk med nye kontakter/produkter i Thailand (og andre steder), og på den måde kan i måske bruge vores kontakter.

Schandorff@neverstone.com

Hilsner 

Casper Schandorff

Neverstone

[View:http://neverstone.com/]

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)