Hej alle :) Mig og en kammerat har kørt noget affiliate og står i den situation at vi har tjent mere end de tilladte 50.000 kroner for at man skal oprette et CVR nummer. Vi står så i den suppedas at vi begge er på SU og derfor kun må tjene 90.000 årligt hver, det vi så leder efter er en virksomhedsform der tillader at vi begge kan bruge vores SU loft fuldt ud før at vi begynder at skulle trækkes i vores SU Samtidig med at vi på samme led som før bare kan beskatte de kroner og øre vi har tjent og dele dem imellem os Så var jeg det tænkte at det var der nogle kloge hoveder eller evt. revisorer der kunne hjælp os med eller besvarer ovenstående spørgsmål :) Fortsat god dag |
Hej Staffan,
Du stiller ikke et konkret spørgsmål. - men mit forslag er simpelthen som jeg har skrevet at i opretter et I/S Køre det som selsskabs form, så kan i give jer selv løn (90k) hver, og resten af pengene lader i blot stå i virksomheden, de vil dog blive beskattet 25% - men det vil blive trækket fra når i hæver dem en anden god gang.
Håber det giver mening.