Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til implementering af OSC webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Undertegnede har brug for noget hjælp til implementering af OSCommerce webshop. Jeg har en OSC shop i standard udseende liggende hos min host, men har brug for hjælp til implementering af en valgt template.

Jeg har brug for en pålidelig designer, som både kender ALT til OSC og kan hjælpe med noget grafisk design.

Jeg regner med at kunne få et tilbud af dig, samt en tidshorisont på arbejdet. Det er vigtigt for mig, at jeg finder en samarbejdspartner, jeg føler jeg kan stole på, samt en, som "er på sin mail", mens projektet står på.

Skriv hvis ovenstående har din interesse, eller du kender en du vil anbefale. Og skriv også gerne, hvis du ønsker jobbet yderligere beskrevet.

Stephan

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:36
Hej Stephan,

Du må meget gerne kontakte mig.

Vores udviklerteam i Bulgarien har meget erfaring med OSC, de kan løse opgaven både hurtigt og billigt.
Jeg er lidt i tvivl om hvad du ønsker af design hvis du har en skabelon, men det er ikke noget problem at løse heller.

Vi følger selvfølgelig opgaven helt til dørs her fra Danmark og det er os du handler med og har kontakten til.

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 20:10
Hej Jon

Tak for svaret. Jeg har kontaktet dig privat.

MEN - der må da være flere af Jer herinde, som kender en, der kan noget med grafik og OSCommerce?

Stephan

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 20:35

Hej
Jeg kan anbefale Martin Tygsen fra www.venio.dk (han er også aktiv herinde)
Se eventuelt hans referencer på ovenstående webadresse.
Med venlig hilsen.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 21:03
Hej Ever

Tak for tippet. Jeg har selv luret, at Martin er aktiv herinde. Har faktisk allerede skrevet lidt med ham, og han virker fornuftig, og efterlader et godt indtryk. Blot har han ikke svaret på en henvendelse fra mig her de sidste to dage, derfor leder jeg nu også lige efter et par alternativer (håber det er OK, HVIS du læser dette Martin)...

Stephan

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:05
Hej Stephan, det er naturligvis helt i orden :)

Den sidste mail jeg har fået fra dig er den hvor du vil gå videre med BGsys, som jeg da også mener jeg har svaret på.

Det kan være den anden er forsvundet i et spamfilter eller lign, men så er du velkommen til at sende den igen.

Kunne BGsys ikke løse opgaven?

PS. tak for anbefalingen Ever

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 21:08
Jamen Martin dog...

Så er der måske en forklaring på, hvorfor jeg ikke har hørt fra dig. Jeg prøver lige at sende die en privat mail, så ser vi hvad der sker...

Stephan

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:20

Så kom den igennem :) Jeg beklager den anden mail må være forsvundet i cyberspace.

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 22:30
Hej Martin

Fik du mit sidste private spørgsmål, hvor jegefterspørger, hvad du helt nøjagtigt ønsker jeg videre skal foretage mig?
Stephan

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 22:34

Jep og der er svaret :)

Jeg synes dog du skal holde tråden åben her endnu og indhente et par tilbud mere da jeg allerede nu kan sige vores leveringstid pt. er lidt lang.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)