|
Hej wubi!

|
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Hej wubi! Jeg fandt din tråd...og var lige inde og læse...
Takker for orienteringen
![]() |
Tjek denne lange debat, der dokumenterer, hvad det handler om - og hvor vigtigt det er i en debat at berigtige, hvis man skriver noget, der er decideret forkert: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1782
|
|
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Hej Rosenstand! Jeg har lige været inde og læse...det er svært at dømme om...
Ligegyldigt hvilken sag...vil der altid være 2 sider...nogle for...andre imod
![]() Men jeg kan forstå, at ScanNets nye søgeoptimeringsmodul anser du ikke for at kunne forvolde nogen skade...
Det må med i mine overvejelser for fremtiden!
Dog et lille pip...butik + betalingsmodul + søgeoptimeringsmodul = kr. mange pr. md.
(sagde en forsigtig revisorkone
![]() Nå...hvo intet vover...intet vinder
![]() |
Hej wubi! Yep! Takker for orienteringen
Du finder det nye fra ScanNet her: http://www.scannet.dk/soegeoptimering.asp
|
Hej Du skal lytte til den, du føler dig mest tryg ved. Jeg vil dog i sandhedens interesse her citere Mikkel fra hans eget deabtsite - www.seo-debat.dk - hvor han den 29. august 2004 skriver: Jeg synes som sagt ikke Google formulerede guidelines er særlig gode. Jeg ville ønske de var. Men sålænge de udelukker sites som følger dem og beholder sites der ikke gør er de ikke så meget værd i mine øjne. Og netop derfor mener jeg ikke de er så interesante at citere. Eller med andre ord. Google kan ikke lide cloaking der kun bliver brugt for at opnå gode resultater, hvis det giver brugerne en forkert forestilling om hvad det er de klikker sig igennem til. |
|
Hej Rosenstand! Jeg har nu været inde og læse denne tråd også...
Må man godt indrømme, at man er lidt forvirret nu?
![]() |
Hej Rosenstand! Jeg tror også jeg vil vælge...at føle mig sikker ved den løsning jeg har købt...
Opdager jeg andet...vil jeg selvfølgelig reagere...og tage handling derefter
![]() Jeg må indrømme, at jeg...indtil videre...er ganske tilfreds med ScanNet...og deres produkter
![]() |