Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt og eksklusivt kvalitetsbørnetøj...MILLA-PETIT

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg i det mindste gjort opmærksom på det. Men finder det da interessant at Scannet har flere søgeoptimering moduler. Det vil jeg da undersøge nærmere. Troede nemlig kun de havde det ene som Mikkel advarer imod. Som sagt ved jeg intet om det, men vil ikke satse noget med min shop.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:53

Hej wubi!

Jeg fandt din tråd...og var lige inde og læse...
Takker for orienteringen

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:53
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 23:58
Spændende læsning. Men nu kan Pia da i hvert fald selv vælge. Jeg stoler nu på Mikkel og så må jeg undvære den positive effekt jeg kunne have haft. Men der er jo heldigvis andre måder at optimere på.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:59

Hej Rosenstand!

Jeg har lige været inde og læse...det er svært at dømme om...
Ligegyldigt hvilken sag...vil der altid være 2 sider...nogle for...andre imod

Men jeg kan forstå, at ScanNets nye søgeoptimeringsmodul anser du ikke for at kunne forvolde nogen skade...
Det må med i mine overvejelser for fremtiden!

Dog et lille pip...butik + betalingsmodul + søgeoptimeringsmodul = kr. mange pr. md.
(sagde en forsigtig revisorkone )

Nå...hvo intet vover...intet vinder

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:04
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:06

Hej

Du skal lytte til den, du føler dig mest tryg ved. Jeg vil dog i sandhedens interesse her citere Mikkel fra hans eget deabtsite - www.seo-debat.dk - hvor han den 29. august 2004 skriver: Jeg synes som sagt ikke Google formulerede guidelines er særlig gode. Jeg ville ønske de var. Men sålænge de udelukker sites som følger dem og beholder sites der ikke gør er de ikke så meget værd i mine øjne. Og netop derfor mener jeg ikke de er så interesante at citere.

Senere samme dag skriver han i samme tråd: Den eneste forskel er denne lille sætning: "... usually in an attempt to distort search engine rankings". Derved påpeger Google netop at der indgår en vurdering i betragningen af cloaking som ligger udenfor den faktiske teknik der anvendes. Det er ikke teknikken men målet der er problemet, beskrevet som: "This can mislead users about what they''ll find when they click on a search result."

Eller med andre ord. Google kan ikke lide cloaking der kun bliver brugt for at opnå gode resultater, hvis det giver brugerne en forkert forestilling om hvad det er de klikker sig igennem til.

Søgemodulet på ScanNet shoppen benytter sig af cloaking - men IKKE på NOGEN måde til at vise andet indhold end det faktuelle. Derfor har jeg så svært ved at tage det helt alvorligt, når der er - iflg. Mikkels egen definition - tale om "godartet" cloaking, og når han selv skriver, at man ikke skal tage Googles retningslinier særlig alvorligt.

Jeg er helt tryg ved begge optimeringsløsninger fra ScanNet - lige så tryg som jeg er ved at køre bil (alting kan gå galt - i trafikken, på nettet, overalt).

Og nej - jeg har ikke aktier i ScanNet (desværre), men det er pokkers gode og effektive moduler, og der er ikke ét eksempel på problemer med modulerne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:08
Jeg anser shoppens modul for at være i gruppen "Meget lille risiko" og det andet modul, som du linker til nu for at være i "Nul risiko". Andre mener noget andet - og det må de gerne mene :-)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:12

Hej Rosenstand!

Jeg har nu været inde og læse denne tråd også...

Må man godt indrømme, at man er lidt forvirret nu?

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:17

Hej Rosenstand!

Jeg tror også jeg vil vælge...at føle mig sikker ved den løsning jeg har købt...

Opdager jeg andet...vil jeg selvfølgelig reagere...og tage handling derefter

Jeg må indrømme, at jeg...indtil videre...er ganske tilfreds med ScanNet...og deres produkter

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)