Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guldnummer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

Ville lige gøre opmærksom på at jeg har 50 20 90 00 til salg for 5000kr eller højeste bud.

Det er inkl 500kr taletid og nummeret kan nemt flyttes.

er du interesseret er du velkommen til at skrive en pm.

mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 07:12
Undskyld Morten, men nu bliver jeg altså nød til at kommentere disse salg af guld numre (og det drejer sig ikke kun om dit)!

For at man kan tillade sig at kalde et nummer for guld nummer, og tage det 10 dobbelte for det - skal der altså være noget specielt ved det!!! fks. 50111111 (Kan i øvrigt købes for 3000 kr. (med 3000 kr. taletid) på www.lebara.dk)!

Så at ligge sådanne et tidbud ind under "Jeg har et godt tilbud", og tage 3000 kr. for det - Der er i forkert på den...

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 13:28
Hej Kenneth

Ja det lyder af mange penge. Men jeg har det sidste stykke tid søgt efter et guld nummer til IndustriBasen.

Det nummer som du iøvrigt snakker om 50 11 11 11 er ikke et guld nummer men et platin nummer bare lige for at have det på plads.

Jeg kan iøvrigt ikke finde det nummer på deres side. Nå men jeg betegner et guld nummer som et nummer der er nemt at huske. Det mener jeg personligt at det er det

som jeg gerne vil sælge. Mange steder på nettet bliver et nummer der faktisk stadig er svært at huske kaldt for et guldnummer.

mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 13:37
Hej igen.

For min skyld kan i vælge at kalde det diamant eller kaffe nummer, faktum er at 5000 kr. er mange penge for et nummer hvor der ikke er noget specielt ved (andet end at der ikke er andre som har det:-))

Jeg håber at du får solgt dit nummer for en rimelig pris.

DU skal evt. være velkommen til at sende mig en PB, så skal jeg skaffe dig et rigtigt guld nummer (er inden for telebranchen), såfremt du stadig mangler et.

De bedste hilsner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)