Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør/medejer søges til handelsplatform

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmør/medejer søges til handelsplatform

Jeg har sammen med to andre udtænkt en ny type online ”handelsplatform”, som – på baggrund af vores research – ikke findes i dag. Der er tale om en blanding af webshop, auktionssite og salgsformidling.

Sitet skal gøre det muligt at formidle salg mellem køber og sælger af en bestemt type vare, som i dag er et overset område for mange. Målgruppen er private og virksomheder med under 10 ansatte (SoHo). Indtjening sker via en procentdel af handlens værdi.

Vi er pt. tre involverede parter: 

A (29 år, bor i Roskilde): kompetencer indenfor salg, jura og start-ups

B (29 år, bor i Aalborg, men arbejder fra København): kompetencer indenfor design, usability og start-up

C (29 år, bor i København): kompetencer indenfor økonomi, jura

For at komme fra tegnebrættet til realisering har vi brug for en programmør, som kan stå for udvikling og teknik. Du får ejerskab på lige fod med de øvrige parter (=25%). Der er ikke umiddelbart behov for økonomisk tilførsel.

Du skal:

-         Have erfaring med programmering (og ikke blot opsætning af en standard webshop!)

-         Være klar til at lægge timer i projektet mod medejer-andel

-         Gerne bo i nærheden af København

-         Gerne have erfaring med iværksætteri

Jeg giver gerne nærmere detaljer pr. mail eller telefon – eller eventuelt ved et møde i København. Send mig en PB, hvis du er interesseret, og har de kompetencer vi mangler.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)