Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vise ord med på vejen!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
I kraft af mit skolebestyrelsesarbejde er det mit lod at holde tale for skolens afgangselever iaften - sidder lige nu og bakser med talen - troede egentlig det var ligetil - men for hulen der bliver griflet mange stik-ord ned... en gylden mulighed for at dele noget Lasse-visdom!

Mit tema bliver helt sikkert det at rejse ud, opleve, suge til sige, få inspiration - lære - og så tage alt det med hjem - til Frederikshavn igen!

Kan ikke undgå andet end at tale til den spirende iværksætter, som jeg ved findes i og blandt eleverne - har hevet et par skarpe citater frem - og så har jeg for vanen at provokere en lille smule - det gør ikke noget at ryste og hanke lidt op i nogle af forældrene.

Min datter starter i 1. klasse efter sommerferien - så jeg ved jo ALT om have børn i skole... NOT ;-)

Har du nogle last-minute ideer eller ting jeg bare MÅ fortælle de unge mennesker, kan du nå at kaste et par input!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:56
Forfølg dine drømme, ellers ender Du med at fortryde det.
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:30
Hej Lasse

Jeg syntes det er en god ide RIGTIG GOD IDE at fortælle de unge om mulighederne som iværksætter.

Det var der ingen der fortalte om da jeg gik i skole, det handlede bare om at få et 13 tal. Så kunne man få de fede jobs. Man da jeg ikke har fået særlige høje karakterer, gik jeg ud af skolen med den overbevisning at livet var slut.

Indtil jeg fandt ud af, at jeg ville være selvstændig.

Så bare fortæl løs, om at der også er en anden vej her i livet.

Pøj Pøj

Hilsen
John

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)