Så er det lige dig jeg vil have fat i! Vi har hos redHOST startet et affiliate program hos Partner-ads - Hvor du får 300 kroner pr. lead. (Det kan selvfølgelig øges, hvis du giver god trafik) Salgstalen: redHOST er ikke billigt, og det er nok ikke målrettet den almindelige forbruger, som går efter billige priser og fri trafik, osv. Det er derimod målrettet et segment af kunder, som jeg ikke syntes det er så mange løsninger til, altså folk som søger en seriøs løsning som bare spiller. Det er typisk erhvervssider/webshops, som er afhængig af at deres side virker, og folk som søger hosting til de lidt mere tunge/komplekse systemer. Vi er danmarks største Joomla hus, og redHOS startede ud som udelukkende et Joomla webhotel, men pga. efterspørgelse er hostingen også udvidet til alle de store systemer, som f.eks. Wordpress, Drupal, TYPO3, mm. Serverne er super optimeret til disse CMS systemer, og mange andre. Der er max 50 kunder pr. server, fantastisk support, og gode Trustpilot anmeldelser. Derfor mener vi at vi er et godt alternativ at benytte på alle affiliate siderne, for de af dine besøgende som går efter en løsning som vores. Jeg har personligt stor erfaring med affiliate, og står klar til at hjælpe hvis i har spørgsmål, problemer, eller lign. Bare smid en mail til jesper@redweb.dk Håber der er nogle som vil tage vores affiliate program til sig, og at vi kan få et langt og godt samarbejde. Med venlig hilsen Jesper -redHOST.dk |
Surftown giver 280 kr for et lead.
UnoEuro giver ca. 200 kr for et lead.
Og det for en hvilken som helst pakke (ned til 10 kr måneden). Jeg tror du skal overveje en % løsning.