Hej Amino Jeg har en idé. Jeg har arrangeret mange rejser til min familie til charter destinationer som Tyrkiet, Gran Canaria, Mallorca etc. Rejserne har været op til 10000 kr. billigere end tilsvarende rejse fra Billund. Min idé er at skære forretningskonceptet sådan: Jeg annoncerer på google-adwords og på rejsesider, der har annonceret (kan du også via google),og skriver så, at jeg kan skaffe kundens rejse billigere. På min egen hjemmeside beder jeg kunden om at skrive sit rejsemål, rejsetidspunktet og antal overnatninger. Jeg tilbyder så kunden, at hvis jeg kan skaffe en tilsvarende rejse billigere, så deler vi besparelsen 50-50. Evt. med et min. og et maks. beløb. Her et det vigtigt at sætte en kort tidsfrist, som kunden kan regne med, for har man allerede en rejse på hånden, så er det vigtigt at få den alternative mulighed hurtigst muligt. Det, jeg så gør, er at henvise kunden til de websteder, hvor jeg har fundet tilbudet, og kunden må så selv betale direkte over nettet. På den måde undgår jeg at skulle være medlem af rejsegarantifonden, og jeg får heller ikke bøvl med at skulle lægge ud for kunder, der måske ikke betaler, hvorefter jeg selv hænger på rejsen. Hvad synes i om konceptet? Skal det drejes anderledes? Mvh Nicolai |
Privat rejsearrangør - Charterrejser til Tyskland - Holder idéen?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)