Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

app udviklings pris?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor meget ville en app som denne her koste?

Konceptet er ret lige til, vi henter tilbud fra forskellige restauranter rundt i landet på forskellige menuer som er tidsbegrænset på maks 24 timer. Brugerne kan søge efter tilbud alt efter sted og købe rabat på et måltid - ligesom navnet hentyder Last Minute Meal. 

Problemstilling med denne app, hvis den blev lanceret, er at restauratøren ville blive overbooket og have flere kunder end de ville kunne klare på samme dag og kunderne vil stå med en lang næse samt alt det administrative arbejde på at refundere pengene tilbage.

En mulig løsning ville være at sælge leads til restauratøren eks. i stedet for tid bliver der solgt pladser hvorefter de forsvinder efter antal køb.

Hvad er jeres mening omkring app'en?

(adressen er bare skrevet random og ved godt 7000 ikke er Århus)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 20:51

Hvad er jeres budget'?

jeg vil gerne hjælpe jer hvis i er interesseret i det. vi har en timepris på 200 kr i timen men vi ser helst vi finder en fast pris 

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:02

ClausKoch:

Hvad er jeres budget'?

jeg vil gerne hjælpe jer hvis i er interesseret i det. vi har en timepris på 200 kr i timen men vi ser helst vi finder en fast pris 

Har du en ca. pris idé? Jeg kunne forestille mig det blev langt over +50.000 kr.

Alternativt er hvis der kommer god feedbacks og vi får lavet en ordenlig forretningsplan, strategi, prototype osv. at søge kapital til udførelsen.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:39

skriver lige privat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)