Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10% til Bolivia

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har i tankerne at starte en "lille" forretning op ved siden af et fast arbejde. En lille genbrugsbutik i mit eget hjem (da jeg har muligheden) med alt lige fra 2nd hand tøj til børn og voksne, legetøj, bøger, spil, ting og sager, evt også nye ting osv. Ikke noget stort - det kommer jo an på interessen. Meningen er at 10% måske mere af salget skal gå til det børnehjem i Bolivia, hvor min søn kommer fra. I tidernes morgen hvor jeg skulle hente ham ville jeg have taget en masse brugt tøj med til børnehjemmet, men det blev for dyrt med fragten. Istedet kan jeg hjælpe børnehjemmet med penge og det kan jeg jo så gøre via min lille butik.

Jeg har startet en lille hjemmeside til min butik op, fra 123hjemmeside med billeder af tingene  - og betaling foregår så over bankoverførsel, hvis man altså vil købe via den vej

Jeg ønsker ikke at investere noget - i hvert fald - ikke til at starte med, men er der nogen som måske har fif til hvordan jeg finder restlagre, partier, gratis eller billige ting som jeg kan købe til butikken. 

Andre gode ideer, modtages. 

Dertil skal siges at jeg bor i udkants-danmark, så jeg har hårds odds - måske!

Mvh Susanne

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder igen på denne sag - så ideer er kærkommet! 

Nu også med dyreartikler i tankerne, da det ikke findes lige her i området.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)