Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dit førstegangsindtryk - og kan det ændres?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så er jeg kommet dertil hvor at min webshop der sælger Hair Extensions er blevet ret så uoverskuelig, kedelig og har mistet sit "touch" (måske har den aldrig haft det, hehe Smile)

Derfor overvejer jeg kraftigt at oprette en "design contest" som jeg er blevet rådet til at flere. Altså få en masse designoplæg og så vælge en vinder til en fast pris!

Mit spørgsmål går ikke så meget på om det i sig selv er en god ide, men mere på - Hvad synes i at jeg skal inkludere i et nyt design (redesign)

- Er der noget der er helt yt?

- Er der noget i mener der mangler?

- Er der noget i slet ikke forstår, kan finde rundt i osv osv.

- Andre inputs som jeg skal viderbringe til en designer? (Det er jo tilsynesladende ikke gjort godt nok første gang - heldigvis ikke mit værk Stick out tongue)  

Alle forslag er yderst kærkomne, da vores hoveddør (forside) jo nærmest er en havelåge.

På forhånd mange tak!

Maj

www.linella.dk

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linella.

Jeg vil lige kort fortælle dig om mit førstegangsindtryk.

Der sker umiddelbart rigtig meget på forsiden, med en masse billeder, og jeg savner lidt mere ro på forsiden.

Teksten i venstre side hvor man kan vælge ectensions er ret småt og den står meget sammenpresset.

Derudover kan jeg se at på siden "om os" har du en mindre teksttype end de andre sider.

Jeg kunne godt tænkte mig en lille tekst teaser øverst på forsiden så man ved hvad det handler om..

Facebook modulet er fint at have med men tænker om flere ser det i høje side?

Når du går ind under de forskellige extensions er der en ret lang tekst du skal læse før du kommer ned til produkterne.

Det kunne måske også ændres lidt.

Det var mine tanker.

VH

Mette Baden , Creative Events.

 

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - synes at forsiden er alt for urolig og jeg kunne godt komme lidt i tvivl om, hvilke produkter I egentlig sælger.....(hvis du ikke lige havde skrevet det)....

Prøv at kigge på de forskellige skrifter- og typer I bruger, det er vist lidt forskelligt - henholdsvis i regular, caps, kursiv, farver m.v. - det kan være med til at gøre en side urolig.
Farvevalget med lys lilla og grøn synes jeg passer godt.

Under de forskellige extensions ville jeg også foretrække at få "facts" først - og så selv vælge om jeg ville læse mere om produktet.

 

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

 

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Hvor er det dejligt med feedback - Tak for det! Smile

Jeg har skrevet alle dine inputs ned og synes de alle er yderst relevante..

Jeg kan måske ikke se for mig, hvordan Facebook kunne være i højre side (men jeg er trods alt heller ikke fra det kreative hjørne.)

Jeg er allerede spændt til når der skal laves et nyt design......

Hvis der er flere inputs, venter jeg spændt med kuglepennen i hånden Big Smile

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne,

Tak for gode inputs..

Jeg skal lige være sikker på hvad du mener med "facts" er det produktet du mener der skulle vises først og så herefter teksten?

Der er lavet en funktion "Se vores Hair Extensions her!" Når der klikkes på den scroller den ned til produkterne (Måske er det ikke så tydeligt som det kunne være)

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg hører til den lidt "utålmodige" nethandler - skal helst kunne finde min vare svupti-vupti...

Jeg klikkede friskt ind på de hair-extensions på forsiden, men måtte scrolle ned i højre side, før jeg kom ned til antal baner, clips m.v. - men det kommer også helt an på jeres kunder

Hvad er det allerførste du vil vide som hair-extensions kunde? (jeg kender ikke til hair-extensions), men er det ikke facts? - baner, clips, kvalitet (helt kort), pris mv... - og så kan man bagefter læse mere, hvis man ønsker det.

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

 

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Nu forstår jeg! Du har fuldstændig ret.

Rent faktisk er der blevet rettet henvendelse på kundeservice vedr. hvor mange gram, baner, længde osv vores sæt indeholder! Så super godt observeret :)

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

eksempelvis denne her side er teksten meget småt på min computer , kan se når klikker i word er det rimelige størrelse , men den bliver bare mindre på siden kan se når klikker på punkt 1 meget småt og når klikker på 2 er størrelsen stor på denne her side http://www.linella.dk/modules/faq/faqs.php 

vedr kunne i stedet for at lave der overskrift størrelse 8 og tykt skrift og teksten nedunder 12 og ikke tyk skrift størrelse vælg der i overskrifter 12-16 størrelse og tyk skrift type

få dit cvr nummer højere op på kontakt siden det er langt nede i fodnoten det ville styrke sidens troværdighed at man hurtigt ser kontakt info på den side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Ja jeg skal helt sikkert have kigget på font størrelser, typer og sammensætningen af disse :)

CVR nummeret er nu rykket højere op på "om os" siden.

Hair extensions i remy hår 

Køb clip on hår ekstensions

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve teskten i logoet (no offence :D) - er i følge min mening forkert farve valg..
Måske en blå/pink mix er lidt mere "DET HER SKAL DU HUSKE" (:D) agtig.
- Mit blik gik i hvert fald væk derfra med det samme..


Teksten med "Gratis levering ved køb over 599.-" og de andre deroppe (ved siden af logoet)
Er alt alt for lyse :-)

og som andre nævner, menuen til venstre er for utydelig og "småt" :-)

Du har de billeder/reklamer der som skifter (mellem nogen piger og noget rabat osv.) det faktisk fint syntes jeg, men under det syntes jeg der mangler noget tekst, eller noget mellemrum før der så kommer de populære produkter (evt den tekst du allerede har nederst på forsiden der :-)?

Altså sådan:

Reklame/rabat tingen

(en eller anden tekst/et mellemrum/den tekst du har nederst)

Populære produkter.  (populære produkter er ekstremt typisk at webshops har, du kunne også have "Nyligt bestilte produkter" også opdatere det engang imellem?) :)


Sidste ting; Farven på "knapperne" i øverste menu og i "footeren" - de irritere mig.. syntes ikke den lys-lilla-pink agtige farve er noget som siger "wow" eller noget :-)


Håber det kan forståes og måske bruges som inspiration!

Det hele er ment i respekt :-)


Mvh
Christoffer Tornbjerg 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)