Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brødnid? Alt for billige tekster.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan er det når folk mangler penge. Jeg kan også få danske udviklere til omkring 200 kr. pr. time... Det er ikke fordi de er dårlige, men der er bare alt for lidt jobs.

Angående tekster har jeg selv fået billige tekster til min reklamesider. Det fungere udemærket!! Jeg benytter mig dog også i stor grad af journaliststuderende. De er MEGET billige og skriver nogle gode tekster.

Jeg har dog ikke fået lavet tekster til mine egne sider, da jeg jo i forvejen ligger nr. 1 på Google på de søgeord jeg synes er vigtige. Så de står stadig med stavefejl osv...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:42

Når du skriver "Brødnid" vil det så sige at du kender de andres indkomst??

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:57

Remydk:

Når du skriver "Brødnid" vil det så sige at du kender de andres indkomst??

Næh, men jeg vil selvfølgelig hellere have ALLE kunderne end blot nogle af kunderne :-).
Og det vil være ganske oplagt at nedgøre mit indlæg med henvisning til, at jeg kun er ude på at svine andre til for så at stå med alle kunderne selv bagefter. Når jeg taler om brødnid, er det for at forebygge, at tråden tager den drejning.

Hans

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:02

Min Branche er også pil rådden, der er virkelig forskel på priserne.

Vi har her i byen nogen "pensioneret" vinduespudsere der kører rundt som hygge og pudser parcelhuse til kun 75,-

Jeg har været ude og give tilbud til flere der siger jeg er alt for dyr, men jeg skal jo også leve, alt i alt ligger mit prisneaveu i midten af de andre..

Faktisk en anden amino der sagde jeg kun slog på prisen, men der findes mange i byen der er billigere end mig.. Men jeg vælger så at tørre karme af og tager en ekstra omgang på ruden hvis jeg ikke er 100% tilfreds

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans, du er nødt til at have afgrundsdyb tiltro til din kvalitet og til at markedet ultimativt giver dig sejren. Også selvom lavkvalitetsudbydere kører benhårdt på pris.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Holte:

Hans, du er nødt til at have afgrundsdyb tiltro til din kvalitet og til at markedet ultimativt giver dig sejren. Også selvom lavkvalitetsudbydere kører benhårdt på pris.

Tak, Kristian.

Selvtilliden fejler skam ingenting i den henseende.
Jeg bliver bare så harm, når nogen ikke laver deres arbejde ordentligt - og alligevel kræver, at kunden betaler.

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hans Stokholm Kjer:
I selve salgsargumentet er der objektivt set to kommafejl, ét manglende nutids-r, en manglende e-endelse samt et manglende mellemrum mellem to ord.
Desuden er det helt centrale ord i argumentet stavet forkert. At salgsargumentet oven i købet er elendigt formuleret, er sådan set kun en fordel for os, der skal konkurrere med denne udbyder, så det lader vi ligge. (Jeg vil gætte på, at den, som har skrevet det ovenstående, læser med, så mon ikke sætningen bliver rettet én af de nærmeste dage? Men i disse minutter ser teksten på udbyderens hjemmeside ud som det ovenstående.)

Nu skal jeg ikke dømme folk på deres alder - eller dig på din, men jeg synes ofte, at alderen er en fællesnævner, når man ser meget billige tilbud og en kvalitet, der også afspejler den lave pris. Der er selvfølgelig undtagelser, og eksempler på det modsatte. Du er i eksemplet oppe mod et par unge fyre på 16 og 17 år, der er parate til at erobre verden (frit taget fra mine fordomme), og måden at komme frem på er at lave nogle opsigtsvækkende tilbud. Når man af gode grunde ikke har erfaringen som en gammel ræv som dig, så må man tilbyde noget andet, hvis man skal snige sig til en bid af din kage. Som i så mange andre brancher bliver prisen det letteste parameter at have med at gøre.

Hvis du nu selv stod som ung mand og ville i gang med at skrive tekster, før du har lagt din uddannelse bag dig, hvordan ville du så markedsføre dig? Husk nu du ikke har den erfaring, som du har i dag ...

Som andre også skriver, så slå koldt vand i blodet - der vil altid være folk der underbyder markedsprisen, og der vil altid være kunder, som har krav til kvaliteten af det arbejde, de køber. Det gælder bare om at sortere i det, så du hjælper de kunder, der vil have høj kvallitet - og de kunder der er ligeglade, finder nok en anden løsning (medmindre de er heldige at krydse din vej først).

MVH

Thomas

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:58

Thomas Bang Petersen:
Hvis du nu selv stod som ung mand og ville i gang med at skrive tekster, før du har lagt din uddannelse bag dig, hvordan ville du så markedsføre dig? Husk nu du ikke har den erfaring, som du har i dag ...

Jeg ville formentlig fremhæve mine kvaliteter og fortie mine svagheder, men jeg ville under ingen omstændigheder tilbyde noget, som jeg ikke kunne leve op til. Og det er lige præcis her forskellen på ordentlig konkurrence og uhæderlige konkurrence ligger.

Jeg synes, det er interessant, at mange skriver, at man må sortere i kunderne og så kun betjene det ene segment (ikke specielt møntet på dig, Thomas).
Jeg vil faktisk gerne kunne betjene både kvalitetssegmentet og discountsegmentet - men med forskellige ydelser.
Jeg lægger ikke skjul på, at mine billige tekster er et discountprodukt - og jeg betragter ikke de svigagtige opkomlinge som konkurrenter på kvalitetsprodukterne.

Venlig hilsen
Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23

Hans Stokholm Kjer:
Jeg ville formentlig fremhæve mine kvaliteter

Når vi nu kigger på det tekst eksempel, du kom med - og det er tekster der handles med, hvilke andre kvaliteter kan så være mulige kandidater ..?

Hans Stokholm Kjer:
men jeg ville under ingen omstændigheder tilbyde noget, som jeg ikke kunne leve op til

Det tror jeg heller ikke, de unge mennesker gør - men de har nok et andet forhold til kvaliteten, end du har.

Hans Stokholm Kjer:
Jeg synes, det er interessant, at mange skriver, at man må sortere i kunderne og så kun betjene det ene segment (ikke specielt møntet på dig, Thomas).
Jeg vil faktisk gerne kunne betjene både kvalitetssegmentet og discountsegmentet - men med forskellige ydelser.
Jeg lægger ikke skjul på, at mine billige tekster er et discountprodukt - og jeg betragter ikke de svigagtige opkomlinge som konkurrenter på kvalitetsprodukterne.

Hvis du vælger at betjene discountsegmentet, så er du automatisk i konkurrence med mange andre iværksætter - herunder de to ungersvende fra eksemplet. Og så er der vel bare at stikke piben ind, og slå dem på din hjemmebane :o)

Jeg synes bestemt man kan betjene flere segmenter, og jeg gør det også selv. Men hvis konkurrenternes gøren og laden i et bestemt segment fylder så meget, så er det måske værd at overveje, om det er bedre for helbredet at fravælge det segment.

Jeg kan sagtens forstå din frustration, og når der skrives, at du skal sortere i kunderne, tror jeg mere rådet går specifikt på dig, end at man skal holde sig til ét segment. Forstået på den måde, at hvis negativitet får lov at fylde så meget, så er det nok bedst at undgå det i første omgang.

MVH

Thomas

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:24

Hans Stokholm Kjer:
Der findes sikkert også andre gode råd.
Del dine erfaringer med andre.

Jeg er stort set enig i det, du skriver, Hans. Jeg har den samme oplevelse, og især oplever jeg det med korrektur. Der er rigtig mange, der siger, de kan læse korrektur, men har metervis af fejl på deres hjemmeside eller profil. Udfordringen i mit tilfælde er, at hvis man ikke kan stave eller sætte kommaer, så kan jo heller ikke vurdere, om den, man køber ydelsen af, rent faktisk kan. 

Jeg har tænkt meget over, hvad man kan gøre, men har ikke fundet løsningen. Jeg håber personligt bare på, at mine referencer kan give mig et forspring ift. dem, der er billige. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at gå på kompromis med den kvalitet, jeg leverer; ej heller på den pris, jeg tager. 

Venlig hilsen, 

Christian

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)