Vores nye produktside + nye produkter er oppe. Entrepreneurship; |
Jeg syntes det spiller!
Vores nye produktside + nye produkter er oppe. Entrepreneurship; |
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Jeg syntes det spiller! |
Pænt og enkelt. Jeg kan personligt godt lide at se et større udvalg af produkter på forsiden. Giver mere liv. Men jeg kan godt se, at jeres design gør det meget let og ligetil for den besøgende at vælge ud fra det, han helt præcist søger. Ser godt ud. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
det ser godt ud, personligt så bliver jeg dog lidt utryg når kategorierne forsvinder helt (så skal man pludselig til at starte forfra agtigt) - og ja man kan naturligvis trykke "tilbage til oversigt" men allerede inden jeg ser den knap så har jeg fået følelsen af utryghed.. blot til info... udover det, så er den lækker og stilren. |
For at se er der sneget en lille fejl ind i kategorien "Stålremme" - "EYKI Air sort" Ellers ser det rigtigt godt ud! |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Må jeg foreslå at læse lidt korrektur på handelsbetingelserne, der har sneget sig en del fejl ind i dem.
Selve siden ser fantastisk ud, jeg elsker den måde urene præsenteres på når du kigger på det enkelte produkt. Nem at overskue og et yderst professionelt design. |
flot webshop den lyse skrift type på siden ville jeg bruge en mørk farve da den er lettere at læse på en hvid baggrund , især i fodnoten og menuen er farven lidt for lys |
Det er virkelig blevet pænt, overskueligt og smukt. Godt arbejde! :-) Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Rådgiver hos Billy's Billing.
Det ser rigtigt flot ud :-) Mvh. Ken |
Fedt.. men hvilke ure er de nye? Måske smid en "nyhed" eller lign i hjørnet på de nye modeller. Ellers synes jeg bare det spiller og ser godt ud. Edit: Kan se at Kick hvid er ny, men linket fra din top er broken: http://eyki.dk/kick-hvid/ |
:: HDMI kabel ::