Hej Tomas,
Først og fremmest, held og lykke med projektet.
- Og dernæst: Super fedt domæne-navn i har fundet! :) Jeg trak lidt på smilebåndet da jeg så det.
Det er fedt at du er ved at indhente tilbud på seo og markedsføring mm. Du får med sikkerhed brug for det på et tidspunkt nemlig. Men jeg synes personligt ikke at din hjemmeside er helt færdig endnu.
Jeg oplever en hel del små irritationsmomenter på din hjemmeside, som du bør rette op på før at du bruger 5000 kroner på SEO hver måned. Dine besøgende vil være rimelig ubarmhjertige i forhold til nogle af de fejl "mangler" jeg faldt over. Det vil resultere i en for høj afvisningsprocent i forhold til nogle af dine konkurrenter.
Helt ærligt så bør du i første omgang stille spørgsmålet: Hvad synes i om min hjemmeside, i forhold til:
:: Usability
:: Kvalitet/størrelse på billeder
:: Loadtid
Selvfølgelig skal du på et tidspunkt igang med SEO og markedsføring! :) Jeg synes dog at du bør bruge alt din energi på at gøre hjemmesiden 110% færdig først?
Jeg kan som fritids-grafiker afsløre at dine billeder er flotte, men fylder for meget! :) Alt, alt, alt, alt for meget...
- Håber at du kan bruge min mail til noget konstruktivt, og ikke kun ser det som omgang brok.