Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkter fra Japan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa,

Ved ikke lige om jeg skriver på det rigtige forum.

Jeg har snart boet i Japan i 20 år og har selvfølgelig tit stødt på et smart produkt som sikkert kunne sælges i Danmark/EU  men jeg har aldrig gjort noget ved det.

Nu har jeg fået lyst til at komme igang og vil derfor høre herinde om der er nogen som er interesseret i et samarbejde ?  

Jeg er kun i DK 1 gang om året så det bliver helt op til jer at markedsføre produkterne.

Håber at høre fra jer

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:28

Hej Lindo.

Kunne godt tænke mig og høre nærmere om hvilke produkter der er tale om??? og hvad er din baggrund???

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:21

Er også interesseret i at høre nærmere. Hvilke produkter er der tale om, og hvordan ønsker du at distribuere dem? Webshop, afsendelse direkte fra Japan, etc?

Med venlig hilsen / Paul Sørensen
Software developer

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:41

Jeg vil også gerne høre lidt mere om hvilke konkrete produkter der er tale om.

Smartgeneration1@gmail.com

Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:27

Hej,

Min baggrund er tømrer, men jeg har været medejer af en klinik her i Japan i mange år . 

Jeg har ikke direkte kontakt til nogle producenter endnu, men som jeg skrev finder vi tit små praktiske produkter som ikke findes i DK og derfor kunne det være sjovt at få kontakt til folk i DK som ville være interesseret i et parti i ny og næ eller hvad vi nu finder ud af.

Pt . har jeg et produkt i ærmet der kan fjerne krøller på tøjet uden man behøver at stryge det ! Synes det burde være i et hvert hjem samt i bil og kufferten.

I hvilken branche er du selv ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)