Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til design på B2B website, m/ export af brandsluknings artikler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow aminoer,

Jeg er på nuværende tidspunkt (og det næste lange stykke tid) i praktik i en kinesisk virksomhed (Saintsea Group Ltd.). Gennem et godt uddannelses forløb på HHx, som kastede nogle flotte karakterer af sig, fik jeg muligheden for, at komme til denne virksomhed og afprøve nogle ting i praksis, hvilket er en super fed oplevelse indtil videre.

Jeg har i samarbejde med markedsføringsafdelingen fået til opgave at udarbejde en ny markedsføringsstrategi, men inden vi for alvor kan lave et fremryk kræver det at vi re-designer hjemmesiden. Det faldt mig lynhurtigt ind, at der her var lette point at hente, da den nuværende ser noget kedelig/uprofessionel ud, se evt. (www.saintsea.com). Alle de nye funktioner er fastlagt, med integration af webshop, sociale medier, loyalitetsprogram, samt korrektturlæsning på det engelsk osv, men er blevet spurgt om jeg umiddelbart havde noget forslag til design. Jeg har kigget rundt på nettet og fundet mange forskellige professionelle b2b sites, men synes der er utrolig mange gode løsninger til en simpel og professionel hjemmeside, hvilket gør det svært at vælge.

Derfor kunne jeg godt tænke mig noget input fra jer aminoer, hvad i synes gør en god b2b website mht. farver, skriftype, billeder. Altså rent design, da der er styr på det rent tekniske! :-) I må meget gerne henvise med link til evt. sider i ser som "vindere".

På forhånd tak

Venlig hilsen

Christian

Tilmeldt 15. Aug 12
Skrevet kl. 10:21

Tager mig lige den frihed at bumpe mit eget indlæg :-)

Tilmeldt 15. Aug 12
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kom nu, der må da være nogen, der kan give mig et input af en art? :-D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)