µ 720SW Tekniske data Følgende hører med til kameraet som standard:
Derudover følger der ekstraudstyr med i form af: Hukommelseskort: 1GB xD kort - Type M Hukommelseskort: 512MB xD-Picture kort Type M Ekstra batteri: LI-40B Kameraet står som nyt og original kvittering medfølger selvfølgelig. Nyprisen er et godt stykke over 5.000. Bud modtages via PB eller mail, frem til fredag d. 29. juni kl. 12:00. Kameraet sælges til højestbydende, og sendes fragtfrit til køber som pakke, alternativt kan det afhentes i Hillerød. |
Brugt Digital Kamera
|
// Jesper Skov
Tror du ikke du ville få noget mere ud af at smide den på QXL eller DBA ? |
Mørch
Folk er selvfølgelig også velkommen til at skrive i tråden :) Det højeste bud er lige nu 1.000 kr.. > Tror du ikke du ville få noget mere ud af at smide den på QXL eller DBA ? Jeg benytter ikke QXL mere, efter mine erfaringer som sælger derinde. Jeg vil hellere handle med fupannoncesælgere. DBA er en mulighed, men nu får Aminoerne chancen :) |
1201 :-) man er vel vestjyde. mvh Hans |
eller østjyde (bare en joke). |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
OK den var vi selv ude om. Ved 2100 er jeg stået af, fordi jeg i virkeligeheden ikke har brug for flere kameraer lige nu. Tillad mig i stedet at give min anbefaling af kameraet. Det var netop den model, vi fandt til min mor, da hun ledte efter et godt, solidt lommekamera. Siden har min svoger også købt ét - og de er begge rigtig glade for det. Jeg ville godt have haft det med på ferie til at tage billeder af ungerne, men jeg ville ikke kunne bruge det professionelt. Jeg håber, både køber og sælger gør en god handel. mvh Hans |
Hvor gammelt er kameraet? |